Re: Omega planet ocean GMT

Ik vind hem wel tof, maar de ‘standaard’ versie toffer. Daarnaast is hij mij te duur.

Is ook een maatje groter dan de gewone 42mm…nl 43,5mm…
En dus weer kleiner dan de XL PO.

“Oogt goedkoop” zal gelet op de prijs, die ik nog niet ken, een misvatting blijken te zijn…

Op een rendering oogt ieder horloge goedkoop. Ik vermoed dat het in het echt beter oogt.

Nieuw maar zeker niet vernieuwend te noemen. Blauw datumvenster was aardig geweest.

Typisch een horloge wat ik in het echt moet zien voordat ik er iets van kan zeggen. Datum op zwart vind ik ook wat vreemd. Blauw of wit had me logischer geleken.

JTrapman Schreef:

Ik vind hem wel tof, maar de ‘standaard’ versie
toffer. Daarnaast is hij mij te duur.

Sorry, maar hou zo een traditionele duikermodel aub voor mij op een duikerlook. Blauw en orange kan mooi matchen, maar met deze kast… Het is Jtrapman zegt best een geinig ding, maar 't jat wat van de PO. Liever had ik gezien dat ze een nieuwe Flieger/Traveller lijn ontwikkelen dan 't aan de PO plakken.

Ook ogen de wijzers me wat lomper.

Spoon1 Schreef:

Is ook een maatje groter dan de gewone 42mm…nl
43,5mm…

Ben benieuwd wat de afmetingen van de bandaanzet is…

marnix.moed Schreef:

Spoon1 Schreef:

Is ook een maatje groter dan de gewone
42mm…nl
43,5mm…

Ben benieuwd wat de afmetingen van de bandaanzet
is…

Want?

ticothijs82 Schreef:

marnix.moed Schreef:

Spoon1 Schreef:

42mm…nl
43,5mm…

Ben benieuwd wat de afmetingen van de
bandaanzet
is…

Want?

Hij zit kwa afmetingen tussen de PO en PO XL, welke respectievelijk aanzet hebben van 20 en 22mm. Zal deze 21mm krijgen? Ik hoop eerder op 22mm, want de 20mm vind ik wat iel voor de kast.

Ziet er niet zo verkeer uit… alleen ik hoop dat het oranje niet zo fel blijft! iets donkerder staat het horloge zeker beter. Of misschien rood…

Met 43,5 mm heeft ze de perfekte maat… zou niet verkeerd zijn als ze de normale versie ook in 43mm aanbieden. Voor vele is toch 42mm te klein, en 45 te groot…

Bandaanzet? Ik gok (hoop) op 22mm, ziet er beter uit!

Ik vind hem wel tof, maar de ‘standaard’ versie toffer. Daarnaast is hij mij te duur.

Is ook een maatje groter dan de gewone 42mm…nl 43,5mm…

“Oogt goedkoop” zal gelet op de prijs, die ik nog niet ken, een misvatting blijken te zijn…

Op een rendering oogt ieder horloge goedkoop. Ik vermoed dat het in het echt beter oogt.

Nieuw maar zeker niet vernieuwend te noemen. Blauw datumvenster was aardig geweest.

Typisch een horloge wat ik in het echt moet zien voordat ik er iets van kan zeggen. Datum op zwart vind ik ook wat vreemd. Blauw of wit had me logischer geleken.

JTrapman Schreef:

Ik vind hem wel tof, maar de ‘standaard’ versie
toffer. Daarnaast is hij mij te duur.

Sorry, maar hou zo een traditionele duikermodel aub voor mij op een duikerlook. Blauw en orange kan mooi matchen, maar met deze kast… Het is Jtrapman zegt best een geinig ding, maar 't jat wat van de PO. Liever had ik gezien dat ze een nieuwe Flieger/Traveller lijn ontwikkelen dan 't aan de PO plakken.

Ook ogen de wijzers me wat lomper.

Spoon1 Schreef:

Is ook een maatje groter dan de gewone 42mm…nl
43,5mm…

Ben benieuwd wat de afmetingen van de bandaanzet is…

marnix.moed Schreef:

Spoon1 Schreef:

42mm…nl
43,5mm…

Ben benieuwd wat de afmetingen van de bandaanzet
is…

Want?