Re: omega seamaster chronostop big vintage binnen

Mooie aanwinst Wout!
De Morrelatoband staat hem goed;)

(tu) graag gedaan Wout, ben blij dat er weer een mooie Omega in Nederland is aangekomen. Naast Pizza’s hebben we nu ook een italiaanse Omega Calzone…uhhh…Chronostop :wink:

Genier ervan!!

Groet

Niet om commentaar te hebben op deze prachtklok, maar is het de bedoeling dat de secondewijzer er zo hoog uitsteekt ?

Voor de rest :~:~ en een klein beetje veel jaloers >X

Van harte met deze aanwinst.

Het blijft een van m’n favo vintage modellen.

Mooi!

Zeer mooi.
Kijk er ook wel eens naar , maar nooit gekocht…

Idd mooi. Heb zelf ook zo’n chronostop. Prijzen zijn de afgelopen jaren omhoog gevlogen voor de chronostop. Bij mij ieg een blijvertje.

Gefeliciteerd Wout(tu) Wanneer gaat het museum open?

Beste forumleden,

ik zag het horloge dat hier vermeld staat vandaag op marktplaats staan.
Ik weet niet of dat ik dat mag zeggen hier, maar doe het toch :wink:
Ik heb het horloge zelf onder ogen gehad omdat ik hem toen geholpen heb met de aankoop en aangezien ik het leuk zou vinden dat die bij een nieuwe (omega) liefhebber terecht komt, hierbij mijn bijdrage. Het is een mooi horloge.

Mochten mensen interesse hebben, zoek even op MP, je zult hem snel vinden :wink:

Groet,
Martin

Roland ? biedt ook een luieremmer aan! :wink:

Wout houdt ook wel van een beetje flipperen?

Mooie aanwinst Wout!
De Morrelatoband staat hem goed;)

(tu) graag gedaan Wout, ben blij dat er weer een mooie Omega in Nederland is aangekomen. Naast Pizza’s hebben we nu ook een italiaanse Omega Calzone…uhhh…Chronostop :wink:

Genier ervan!!

Groet

Niet om commentaar te hebben op deze prachtklok, maar is het de bedoeling dat de secondewijzer er zo hoog uitsteekt ?

Voor de rest :~:~ en een klein beetje veel jaloers >X

Van harte met deze aanwinst.

Het blijft een van m’n favo vintage modellen.

Mooi!

Zeer mooi.
Kijk er ook wel eens naar , maar nooit gekocht…

Idd mooi. Heb zelf ook zo’n chronostop. Prijzen zijn de afgelopen jaren omhoog gevlogen voor de chronostop. Bij mij ieg een blijvertje.

Gefeliciteerd Wout(tu) Wanneer gaat het museum open?

Beste forumleden,

ik zag het horloge dat hier vermeld staat vandaag op marktplaats staan.
Ik weet niet of dat ik dat mag zeggen hier, maar doe het toch :wink:
Ik heb het horloge zelf onder ogen gehad omdat ik hem toen geholpen heb met de aankoop en aangezien ik het leuk zou vinden dat die bij een nieuwe (omega) liefhebber terecht komt, hierbij mijn bijdrage. Het is een mooi horloge.

Mochten mensen interesse hebben, zoek even op MP, je zult hem snel vinden :wink:

Groet,
Martin