Re: opruiming bij van Hell

Valt je ook op dat sommige klokken nu geprijsd zijn om te concurreren met de internet prijzen!

Menno

Bedankt voor de tip :slight_smile:
Jammer dat Apeldoorn niet echt in de buurt is en dat er geen afbeeldingen bij de aanbiedingen staan. Niettemin staan er een aantal scherpe prijzen tussen :slight_smile:

Jammer genoeg nog nét
buiten mijn budget

Vreemde soort aanbieding, die Oris Williams, zwart pvd, rubberband.:+

http://www.vanhell-juweliers.nl/mooivoorminder/oris.html

Zit hier heel te twijfelen over een Montblanc pen… :sunglasses:

mont blanc is mooi hoor maar ken je Visconti? Mont Blanc heeft de naam en Pelican en Visconti zijn de echte toppers. En dan Lamy! Dat schrijft lekker.

Ik kan me aansluiten bij hharry… Pelikan vulpennen zijn subliem. Schrijven altijd, hoe lang ze ook niet gebruikt hebt.
Visconti pennen heb ik geen ervaring mee.

Visconti heb ik geen ervaring mee. Prachtige pennen maar ik vind een merk met meer historie toch wel wat hebben. Is puur gevoel maar dat hoef ik liefhebbers hier vast niet uit te leggen.

Ik schrijf zelf met een Parker of Waterman. De laatste hoofdzakelijk de laatste jaren en die bevalt heel goed.

Visconti vind ik als linkshandige erg tegenvallen.
Lamy schrijft erg fijn ondanks de stalen penpunt. Heb zelf ook nog een Delta en Sailor. Vooral Sailor vind ik echt toppennen. Schrijven echt heel soepel. Hebben zelfs 24k gouden penpunten en het kost niet de hoofdprijs. Instapmodel met gouden penpunt zit rond de 100 euro

Tom Koerts Schreef:

Visconti vind ik als linkshandige erg tegenvallen.

Lamy schrijft erg fijn ondanks de stalen penpunt.
Heb zelf ook nog een Delta en Sailor. Vooral
Sailor vind ik echt toppennen. Schrijven echt heel
soepel. Hebben zelfs 24k gouden penpunten en het
kost niet de hoofdprijs. Instapmodel met gouden
penpunt zit rond de 100 euro

Sailor is fantastisch en dik vet ondergewaardeerd! Krijg je altijd de vraag of het een nep Montblanc is. Helaas…

in de haagse passage zit Akkerman, een prachtige winkel met alleen maar pennen en inkt wordt verkocht. De geur alleen al. Als Notoire linkshandige heb ik onlangs een vulpen van Lamy gekocht en het is zeer prettig. Maar horloges zijn ook leuk!

Valt je ook op dat sommige klokken nu geprijsd zijn om te concurreren met de internet prijzen!

Menno

Bedankt voor de tip :slight_smile:
Jammer dat Apeldoorn niet echt in de buurt is en dat er geen afbeeldingen bij de aanbiedingen staan. Niettemin staan er een aantal scherpe prijzen tussen :slight_smile:

Jammer genoeg nog nét
buiten mijn budget

Vreemde soort aanbieding, die Oris Williams, zwart pvd, rubberband.:+

http://www.vanhell-juweliers.nl/mooivoorminder/oris.html

Zit hier heel te twijfelen over een Montblanc pen… :sunglasses:

mont blanc is mooi hoor maar ken je Visconti? Mont Blanc heeft de naam en Pelican en Visconti zijn de echte toppers. En dan Lamy! Dat schrijft lekker.

Ik kan me aansluiten bij hharry… Pelikan vulpennen zijn subliem. Schrijven altijd, hoe lang ze ook niet gebruikt hebt.
Visconti pennen heb ik geen ervaring mee.

Visconti heb ik geen ervaring mee. Prachtige pennen maar ik vind een merk met meer historie toch wel wat hebben. Is puur gevoel maar dat hoef ik liefhebbers hier vast niet uit te leggen.

Ik schrijf zelf met een Parker of Waterman. De laatste hoofdzakelijk de laatste jaren en die bevalt heel goed.

Visconti vind ik als linkshandige erg tegenvallen.
Lamy schrijft erg fijn ondanks de stalen penpunt. Heb zelf ook nog een Delta en Sailor. Vooral Sailor vind ik echt toppennen. Schrijven echt heel soepel. Hebben zelfs 24k gouden penpunten en het kost niet de hoofdprijs. Instapmodel met gouden penpunt zit rond de 100 euro