Peter is een erg goed forum member.(tu)
Heb bij hem een horloge gekocht en zijn service was beter dan bij menig juwelier.
Koffie en een broodje stonden klaar en speelgoed voor me dochter die mee was. Voor dat we het in de gaten hadden zatten we al zo 2 uur te kletsen, voornamelijk over horloges. Lang leve het forum en lang leven members zoals Peter.
We zullen elkaar in de toekomst vast en zeker nog treffen.
Peter is een eerlijke man, met jaren lange horloge ervaring.
Top koper…Martin.
Bedankt.
Zo moet het eigenlijk altijd gaan.
ik heb nog nooit zo prettig spulletjes gekocht en verkocht als
nu bij het horlogeforum.
Ook het forum bedankt… :)-D
Zondag contact gehad en betaald.
Maandag verzonden met aangetekende post.
Nu binnen
Kortom: Goed contact gehad en het horloge was super verpakt.
Aanrader (tu)
Gistermiddag voor het eerst contact gehad en al gelijk in de avond een Seiko 6309 opgehaald bij Peter. Het was een zeer gezellig en leerzame avond. 30 jaar Seikokennis en enthousiasme tegenover je aan tafel is heel leuk en aanstekelijk.
Knutselhorloges gekocht van Peter. Heel snel en duidelijk in de communicatie, en snel geleverd. Sterker nog, op de dag van betaling al de deur uit! (tu)
Ik kocht zopad een Seiko orange Mod van Peter. Super communicatie, service en toffe reacties. Een toffe eerste ervaring voor me op dit geweldige forum
groeten
Peter is een erg goed forum member.(tu)
Heb bij hem een horloge gekocht en zijn service was beter dan bij menig juwelier.
Koffie en een broodje stonden klaar en speelgoed voor me dochter die mee was. Voor dat we het in de gaten hadden zatten we al zo 2 uur te kletsen, voornamelijk over horloges. Lang leve het forum en lang leven members zoals Peter.
We zullen elkaar in de toekomst vast en zeker nog treffen.
Peter is een eerlijke man, met jaren lange horloge ervaring.
Top koper…Martin.
Bedankt.
Zo moet het eigenlijk altijd gaan.
ik heb nog nooit zo prettig spulletjes gekocht en verkocht als
nu bij het horlogeforum.
Ook het forum bedankt… :)-D
Zondag contact gehad en betaald.
Maandag verzonden met aangetekende post.
Nu binnen
Kortom: Goed contact gehad en het horloge was super verpakt.
Aanrader (tu)