Re: Patek Phillipe Nautilus

En ik vind het trouwens ook een prachtig horloge hoor!
Is die niet ontworpen door dezelfde designer van de Royal Oak en VC Overseas? Gerald Genta

Is inderdaad door Gerald Genta ontworpen en dat zie je ook, heel apart model.
Niet voor niets hebben ze dit model vorig jaar opnieuw uitgebracht, een echte klassieker!!

Antoon gefeliciteerd met deze PP. Heb je gelijk een reden om eens in het museum te gaan kijken;)

Groet,
Arno.

Hallo Antoon,

het feit dat je een overweging maakt om het horloge aan te schaffen betekend
volgens mij dat je er toch “iets” mee hebt.Hetzij het merk of het model of dat het misschien een "investering"kan zijn.
Alleen al door die overweging…zou ik deze aanschaf zeker niet afslaan tenzij…er natuurlijk een "enorm"kostenplaatje aan vast zit.

Mvg Dennis :slight_smile:

het merk spreekt boekdelen, de prijs moet jij zelf beoordelen,
maar als je goed kijkt dan zie je dat ook deze PP klasse heeft.
wederom een mening en zoals al zovele malen gezien op dit forum:
over smaak valt dus wel te twisten.
ik stem voor ! (tu)

Totaal niet mijn smaak horloge om eerlijk te zijn. Maar misschien komt dat door mijn leeftijd.

Persoonlijk vind ik gewoon dat als je iets wil en er naar uitkijkt, desnoods er voor moet sparen etc, bijna net zo leuk hebben als het bezit. Het ernaar toe leven, dat is met vrijwel alles zo, de reis, het feestje vooraf, de spanning tijdens en de eventuele after-party of huldiging bij een voetbalwedstrijd of de vernieuwingen, problemen, het afwisselende weer, kwalificaties etc in de Formule 1. Of gewoon hoe mooi jij een horloge vind, waarom, of je het kan betalen, een mooi exemplaar zoeken, een leuke verkoper, een speciaal uurwerk of een goede prijs bij een horloge!

Daarom denk ik, en zag ik, dat je er zelf gewoon uit moet komen. Als je een goede prijs krijgt kun je bij spijt altijd nog weer een redelijke prijs terug krijgen, maar dat zou geen reden moeten zijn.

Ik zeg:

Als je hem zelf mooi vind moet je er voor gaan.
Persoonlijk vind ik het geen mooi horloge maar ik kan me wel voorstellen dat jij hem wel mooi vind. En als dat zo is…verwen jezelf ermee en ik wens je er veel plezier van!

Ik ben erg benieuwd hoe hij om je pols zal staan Antoon. En hoe het draagcomfort is. Bij mezelf valt het me altijd weer op dat wanneer ik een horloge op afstand zie het altijd anders is dan wanneer ik hem om heb. Voorbeeld bij mij is de plaatsing van een horloge om mijn pols altijd een probleem. Dus vanzelfsprekend ook hoe hij draagt en er uit ziet aan mijn pols.

Is het staal / witgoud ?

amaille Schreef:

Hij is al de mijne! :slight_smile: Alleen ik moet wachten tot
eind april, helaas woont de nog huidige eigenaar
niet in de buurt en hij vertekt morgen voor 5
weken naar het buitenland. Dus mijn geduld word op
de proef gesteld. Ik ben er blij mee. Bedankt voor
jullie positieve input!

Antoon

antoon, dan heb je nu vijf weken voorpret. Vind ik zelf eigenlijk het leukste van een nieuw horloge. Ik wil je nogmaals van harte feliciteren met je nieuwe aanwinst en ik wens je er enorm veel plezier mee!