Re: PRIM horloges

Het merk ken ik helemaal niet, maar het aanbod ziet er goed uit, mooie klassieke vormgeving; wel een hele uitdaging om zoiets op een (over het algemeen) traditioneel Zwitsers denkende markt neer te zetten.

De uurwerkjes zijn manufaktuur kalibers??

Ik ben heel benieuwd naar de reportage van je bezoek!

Groet,
Paul

Er zitten leuke modellen bij, en de uurwerken beloven ook wel wat. Weet je wat de prijzen zijn? Dat bepaalt sterk of het merk de concurrentie aan zal kunnen.

ben benieuw , het ziet er zo op het eerste gezicht niet verkeerd uit (tu) veel succes

Ik hou me aanbevolen, jammer dat er geen prijzen bijstaan.
Heel veel succes

Die Spartak ltd edition kost omgerekend 1800 euro.

Heel gaaf dat je deze mogelijkheid hebt. Ik ben benieuwd wat er uit voort komt. Ik ben van de meeste modellen wel gecharmeerd, toch een meer klassieke uitstraling, als ze ook nog betaalbaar worden kan dit zeker een mooie nieuwe speler zijn. In welke prijsklasse moeten we denken? Tissot, JLC, Patek? …

Succe ermee!! :slight_smile:

Ze zijn best wel prijzig. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.

ik heb nog een oude prim liggen,heb ze trouwens geregeld

sense ik hier de limited 2007 ??
groet, frank.

mijn prim staat voor de liefhebbers op marktplaats
gr jan de groot

leuk klokje…

Het merk ken ik helemaal niet, maar het aanbod ziet er goed uit, mooie klassieke vormgeving; wel een hele uitdaging om zoiets op een (over het algemeen) traditioneel Zwitsers denkende markt neer te zetten.

De uurwerkjes zijn manufaktuur kalibers??

Ik ben heel benieuwd naar de reportage van je bezoek!

Groet,
Paul

Er zitten leuke modellen bij, en de uurwerken beloven ook wel wat. Weet je wat de prijzen zijn? Dat bepaalt sterk of het merk de concurrentie aan zal kunnen.

ben benieuw , het ziet er zo op het eerste gezicht niet verkeerd uit (tu) veel succes

Ik hou me aanbevolen, jammer dat er geen prijzen bijstaan.
Heel veel succes

Die Spartak ltd edition kost omgerekend 1800 euro.

Heel gaaf dat je deze mogelijkheid hebt. Ik ben benieuwd wat er uit voort komt. Ik ben van de meeste modellen wel gecharmeerd, toch een meer klassieke uitstraling, als ze ook nog betaalbaar worden kan dit zeker een mooie nieuwe speler zijn. In welke prijsklasse moeten we denken? Tissot, JLC, Patek? …

Succe ermee!! :slight_smile:

Ze zijn best wel prijzig. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.

ik heb nog een oude prim liggen,heb ze trouwens geregeld

sense ik hier de limited 2007 ??
groet, frank.