Luke / anakin Skywalker ‘‘feel the force’’ obi one … B)-
Probeer TZ-UK. Eventueel wil ik je wel helpen met een WTB te plaatsen. Dit is een te mooi horloge om ‘werkloos’ te laten liggen.
Menno
Je kunt er ook een Darth Vader van maken. Als ultime switch naar de Dark Side 
idd jantje.vlaam …maar die bestaat al dat is een seiko 6139-7101 ‘‘Darth Vader’’…wel een iets minder exclusief merk …maar wel een mooie klok zie…

Ben.R Schreef:
idd jantje.vlaam …maar die bestaat al dat is een
seiko 6139-7101 ‘‘Darth Vader’’…wel een iets
minder exclusief merk …maar wel een mooie klok
zie…
Weet ik, maar Omega heeft toen twee horloges gemaakt, de Anakin Skywalker en de Darth Vader. De ene is blauw en de andere zwart.
Wel een prachtig horloge als ie klaar is! Heb je het uurwerk al?
jeetje …het lijkt wel of bijna elk grote merk (horloge) met ‘‘star wars’’ bezig is!?
Bezig was dan, dit horloge is uit de jaren 70.
Bijzonder coole klokken! Onderdelen lijken mij een de spreekwoordelijke speld. Maar de moeite absoluut waard 
erg cool project…suc6
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
SuperC Schreef:
Mooi project Wout, dacht alleen dat je klaar was
met het forum?
(
Zucht…
In ieder geval zie ik graag het eindresultaat 

Er staan er nu 2 op ebay, die is het restaureren zeker waard!!!
Ik kwam deze tegen, leuk projectje 
http://www.ebay.nl/itm/LEGO-ClicTime-CT46041-LEGO-Clone-Wars-Kinderuhr-Anakin-/390359483007?pt=DE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren&hash=item5ae33d027f
Succes met dit project, we houden onze ogen open.
Groet,
Martin
Horloge is zo genoemd door de verzamelaars niet door omega zelf
Hallo,
Mooi projekt, ik heb ook een Anakin die gepolijst dient te worden.
je maakt ergens de opmerking dat de kast nog geploijst moet worden maar dat zal geen probleem zijn W en V weet hier wel raad op.
Ik zou graag van je willen weten wie die polijster is, ik krijg namelijk
overal te horen dat het materiaal van de kast zo hard is dat polijsten niet het gewenste resultaat geeft.
vriendelijke Groet
Glossy
Inderdaad, de originele kast is van gehard tungsten, als je daar aankomt zou hetmoeten versplinteren.
Luke / anakin Skywalker ‘‘feel the force’’ obi one … B)-
Probeer TZ-UK. Eventueel wil ik je wel helpen met een WTB te plaatsen. Dit is een te mooi horloge om ‘werkloos’ te laten liggen.
Menno