http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,828172
Genoeg ervaringen lijkt mij.
Je kan beter vragen wie er hier geen ervaring heeft met Rob. 
Voor zover ik weet werkt z’n email gewoon prima. Meestal beantwoordt hij mail binnen enkele dagen, soms dezelfde dag nog. Rond het weekend duurt 't langer, want dan werkt ie in principe niet. Soms is een ‘geheugensteuntje’ per FB handig. Rob doet alles in z’n eentje en daarom krijg je niet altijd de zelfde dag antwoord. Maar ja, ik kan daar wel mee leven. Voor de rest, eigenlijk overbodige info (zie ‘ervaringen’, elders op dit forum), zeer goede ervaring met Rob.
Overigens is dit of een dergelijk onderwerp hier onlangs nog zeer uitvoerig besproken. Succes en veel plezier met je bestelling! Oh en, just curious, wat heb je op 't oog??
-dvh- Schreef:
Wilde een klokje bestellen bij Rob van
monsterwatches.
Werkt zijn email nog ? Ervaringen?
Alles kan.
Mail kan ie langzaam op reageren. Hij doet veel met Facebook. Daar een berichtje en je krijgt zeker antwoord!
Succes
007 is een fijn horloge. Een echte must-have! 
Mijn zoon heeft afgelopen week een bestelling gedaan en met medewerking van Rob is alles tiptop geregeld.
met vriendelijke groet,
Aad
Rob is Top:~, een beetje geduld wordt zeker beloond 
BFK dial lukt niet.
Maar Sumo dial is geen probleem, Sumo wijzers heb ik ook liggen,
Ik had gisteren een training, en ben vandaag aan het schilderen geweest. Morgen is de vrouw jarig, en 2e Pinksterdag gaan we met de kinderen op pad… Mail zal er de komende dagen nog niet van komen.
Ik moet ook nog 63 binnengekomen horloges inboeken en fotograferen 
Maar een mod heb ik altijd zin in 
Groeten,
Rob
(Weekend alleen op de iPad, en daar heb ik geen mail op)
-dvh- Schreef:
Een Seiko skx007.
En om precies te zijn een skx007 met een Hirsch
Liberty Artisan horlogebandje zoals hieronder
afgebeeld…
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-Z6H7L86D.jpgHet liefst nog met een custom dail + wijzers.
Enkel ronde markers op de dail zoals bij de Sumo
en de BFK. en BFK of Sumo wijzers. Dan zou ie
perfect zijn !
Maar dat laatste zal wel niet lukken.
Het ging maar net goed, ik zat in een fort en had geen bereik. Gelukkig heb je een doortastende schoondochter (tu)
Aad A Schreef:
Mijn zoon heeft afgelopen week een bestelling
gedaan en met medewerking van Rob is alles tiptop
geregeld.met vriendelijke groet,
Aad
Je kan beter vragen wie er hier geen ervaring heeft met Rob. 
Voor zover ik weet werkt z’n email gewoon prima. Meestal beantwoordt hij mail binnen enkele dagen, soms dezelfde dag nog. Rond het weekend duurt 't langer, want dan werkt ie in principe niet. Soms is een ‘geheugensteuntje’ per FB handig. Rob doet alles in z’n eentje en daarom krijg je niet altijd de zelfde dag antwoord. Maar ja, ik kan daar wel mee leven. Voor de rest, eigenlijk overbodige info (zie ‘ervaringen’, elders op dit forum), zeer goede ervaring met Rob.
Overigens is dit of een dergelijk onderwerp hier onlangs nog zeer uitvoerig besproken. Succes en veel plezier met je bestelling! Oh en, just curious, wat heb je op 't oog??
-dvh- Schreef:
Wilde een klokje bestellen bij Rob van
monsterwatches.
Werkt zijn email nog ? Ervaringen?
Alles kan.
Mail kan ie langzaam op reageren. Hij doet veel met Facebook. Daar een berichtje en je krijgt zeker antwoord!
Succes
007 is een fijn horloge. Een echte must-have! 
Mijn zoon heeft afgelopen week een bestelling gedaan en met medewerking van Rob is alles tiptop geregeld.
met vriendelijke groet,
Aad
Rob is Top:~, een beetje geduld wordt zeker beloond 
BFK dial lukt niet.
Maar Sumo dial is geen probleem, Sumo wijzers heb ik ook liggen,
Ik had gisteren een training, en ben vandaag aan het schilderen geweest. Morgen is de vrouw jarig, en 2e Pinksterdag gaan we met de kinderen op pad… Mail zal er de komende dagen nog niet van komen.
Ik moet ook nog 63 binnengekomen horloges inboeken en fotograferen 
Maar een mod heb ik altijd zin in 
Groeten,
Rob
(Weekend alleen op de iPad, en daar heb ik geen mail op)
-dvh- Schreef:
Een Seiko skx007.
En om precies te zijn een skx007 met een Hirsch
Liberty Artisan horlogebandje zoals hieronder
afgebeeld…
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-Z6H7L86D.jpgHet liefst nog met een custom dail + wijzers.
Enkel ronde markers op de dail zoals bij de Sumo
en de BFK. en BFK of Sumo wijzers. Dan zou ie
perfect zijn !
Maar dat laatste zal wel niet lukken.
Het ging maar net goed, ik zat in een fort en had geen bereik. Gelukkig heb je een doortastende schoondochter (tu)
Aad A Schreef:
Mijn zoon heeft afgelopen week een bestelling
gedaan en met medewerking van Rob is alles tiptop
geregeld.met vriendelijke groet,
Aad