Oef, zo’n gouwe Sub is ook wel fout heh? Meteen
inruilen voor 4 stalen!
Zal best, maar ik hou wel van een beetje fout. Durf te wedden dat met een strakke outfit, dit horloge al veel minder fout oogt. Het hangt er ook van af met welke uitstraling je zo’n horloge draagt. Die van Dr. Phil is nog veel fouter, maar toch oogt de beste man niet fout (vind ik dan he).
Oef, zo’n gouwe Sub is ook wel fout heh? Meteen
inruilen voor 4 stalen!
Zal best, maar ik hou wel van een beetje fout.
Durf te wedden dat met een strakke outfit, dit
horloge al veel minder fout oogt. Het hangt er ook
van af met welke uitstraling je zo’n horloge
draagt. Die van Dr. Phil is nog veel fouter, maar
toch oogt de beste man niet fout (vind ik dan he).
Oei, vind die roadster em ook niet staan. N oyster of n trans ocean zou m imho beter sieren.
Zal best, maar ik hou wel van een beetje fout.
Durf te wedden dat met een strakke outfit, dit
horloge al veel minder fout oogt. Het hangt er
ook
van af met welke uitstraling je zo’n horloge
draagt. Die van Dr. Phil is nog veel fouter,
maar
toch oogt de beste man niet fout (vind ik dan
he).
Oei, vind die roadster em ook niet staan. N oyster
of n trans ocean zou m imho beter sieren.
Nee ik geef toe dat andere horloges hem veel beter zouden staan en dat deze wel heeeeel erg fout is, maar het ging er mij even om dat je toch niet meteen denkt: ‘wat een kermisklant’ en dus uitstraling (expertise wellicht) een fout horloge toch een beetje kan compenseren.
Nee ik geef toe dat andere horloges hem veel beter
zouden staan en dat deze wel heeeeel erg fout is,
maar het ging er mij even om dat je toch niet
meteen denkt: ‘wat een kermisklant’ en dus
uitstraling (expertise wellicht) een fout horloge
toch een beetje kan compenseren.
Snapte je punt de 1e keer al, en ben t met je eens.
T schept aan de andere kant alleen wel verwachtingen. Als bijv n chinees in n mercedes zit, zal men veelal denken dat ie wel n restaurant runnen. Oh ja, draagt ie vast ook n rolex :+
Op details een heel mooie klok, bv de mat + gepolijste kermische bezel, de ‘rubberen’ band met metaal voor stevigheid en kussentjes voor comfort en het nieuwe uurwerk met grotere gangreserve.
Jammer is in mijn optiek de algehele uitstraling, die voor mij te veel aan een modeklok doet denken, zoals hendrik al laat zien met de Michael Kors foto. Daarnaast vindt ik het zonde dat de band niet aansluit op de kast. Dan ziet zo’n aftermarket Rubber-B band er beter uit.
Ik vind hem best wel leuk, hoewel ik het niet op rubberen banden begrepen heb. Ook vind ik TW Steel En Michael Kors niet in dezelfde categorie thuishoren
Eehh,… Dit is geen rubber. Het is Oysterflex, er zit een metalen kern in.
Edit-. This technical bracelet combines in a singular way the robustness and reliability of a metal bracelet with the flexibility, comfort and aesthetics of an elastomer strap. At its core lies a superelastic metal blade overmoulded with high-performance black elastomer.
Edit 2
The Yacht-Master’s new Oysterflex bracelet, developed and patented by Rolex, offers a sporty alternative to metal bracelets without compromising robustness, waterproofness or reliability. Aesthetically and in suppleness and comfort, it resembles a rubber strap, while its resistance is comparable to that of a metal bracelet. The bracelet attaches to the watch case and the Oysterlock safety clasp by a flexible titanium and nickel alloy metal blade. The blade is overmoulded with high-performance black elastomer which is particularly resistant to environmental effects, very durable and perfectly inert for the wearer of the watch. For enhanced comfort, the inside of the Oysterflex bracelet is equipped with a patented longitudinal cushion system that stabilizes the watch on the wrist. The bracelet is fitted with an 18
Ik vind hem wel erg leuk, echter is het voor Rolex begrippen wel een hele andere boeg…
De YachtMaster is altijd wel al een aparte klok geweest, zeker de tweede generatie.
Al moet ik zeggen dat ik een enorme fan ben van de YachtMaster II.
Denk wel dat de “ouderwetse Rolex-fan” ( no offense, ben ik zelf ook) inderdaad anders tegen deze klok aankijkt.
Ik vind het wel jammer dat er verder geen complicatie op het uurwerk zit.