Re: Santa is already here

Goede keuze, mooi horloge, irl veel mooier dan op de foto’s zelfs. Fijn dat je wat aan mijn tip had, veel plezier ervan (tu)

ik heb hem ook… drama ding na vervangen batterijtje…

Congratz(tu)

Veel draagplezier

mooi!

Zal zeker lukken!

Gr Max

Thanks! :slight_smile:

Proficiat! En no worries, leuke foto’s hoor (tu)

bijzonder mooie Tissot. gefeliciteerd!!

jah mooike! geniet er van!!:slight_smile:

Tissot, goede keus. Veel draagplezier.

Iedereen bedankt!

Prachtige Tissot weer, proficiat!

Fraaie Tissot, geniet ervan (tu)

Daar ging ik weer, op zoek naar een horloge… Na een tijdje alle horlogesites grondig doorzocht te hebben, kwam ik tot de conclusie dat een dresser met een leren band het beste bij mij paste, en dus toen even een thread ge-opent zodat jullie mij konden helpen. Uiteindelijk beveelde dus meerdere mensen de Tissot aan en kreeg ik ook nog een PB van een forumlid (thanks SA!) waar goedkoop te krijgen. Zodoende, en zo was hij snel besteld!

Genoeg verteld, nu gaan we over naar de foto’s waar iedereen op dit forum zo dol op is!

In de verzendingsdoos:

Daar is de doos!

Of dit is de doos… (Wel een hele mooie!)

Paar boekjes achterin:

Ik laat jullie nog even wachten…! Links de handleiding en een ‘sponsorboekje’ en links het garantiebewijs etc.

Daar is hij dan eindelijk!!!

Geweldig stukje tijd!

Het nieuwe horloge bij de boekjes:

Het achterkantje: (foto met de iPhone, niet zo goed)

En natuurlijk om de pols:

Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van de wellicht korte fotocollage. Dit is de eerste keer dat ik echt een horloge laat zien met foto’s en al, dus sorry als het niet zo professioneel is als jullie hoopten, maar wat een geweldig horloge!

Hij glimt, wijzers zijn geweldig dun, de sluiting is anders maar zit lekker om de pols. Kortom, heerlijk!

Bedankt voor het bekijken!

• Max

Goede keuze, mooi horloge, irl veel mooier dan op de foto’s zelfs. Fijn dat je wat aan mijn tip had, veel plezier ervan (tu)

ik heb hem ook… drama ding na vervangen batterijtje…

Congratz(tu)

Veel draagplezier

mooi!

Zal zeker lukken!

Gr Max

Thanks! :slight_smile: