Re: Seiko Mini Monster AU18K

hij is mooi…hij is heel erg mooi(tu) prachtig gedaan, nu nog een mooie band uitzoeken, veel plezier ermee;)

lekker appart (tu)(tu)

Hulde, hulde!!!

Ik heb helaas the golden monster gemist, zijn hier nog foto’s van??

gr

Vncnt

Heftig. Waarom heb je ervoor gekozen om een budget Seiko (een hele leuke, daar niet van) te laten vergulden? Zou een Sumo bv of een Tuna niet meer geschikt zijn? In ieder geval een unieke modificatie en dat kan ik wel waarderen. (Een gouwe blauwe Sumo? Hm )

I like it. (tu)

Wat een modificatie! Daar kan mijn SKX007 níet tegenop!

Fantastische klok(tu)Wil ik ook.X(

Niet mijn smaak maar in ieder geval wel helemaal je eigen smaak. Geniet van dit unieke horloge.

Wel vet! Das pas modden! mag ik vragen wat de kosten hiervoor zijn?

Hij is mooi geworden (maar die foto had ik al van je gezien ;))

Ik vind het een top uitvoering (tu)
Eigenlijk moeten er ook nog gouden wijzers op, vind ik.

Groeten,

Martin

Hoe wel ik eigenlijk niet zo van gouden horloges ben, moet ik zeggen dat ik dit exemplaar toch wel erg geslaagd vind! (tu) (tu)

Dat ziet er toch wel erg goed uit, ben benieuwd naar de foto’s met band

Mini monster heeft me niet zo aangetrokken, maar wel fijn dat jij er zo van kan genieten. Proficiat!

Wat mij interesseert is of de oorspronkelijke geverfde letters mochten blijven tijdens het vergulden. Dat scheelt veel in bewerkingstijd. Moest er eerst nog een onderlaagje koper op, voor de goede hechting? Dit vraag ik omdat ik al geruime tijd 1 liter vers goudbad heb waar ik niets mee doe en wat toch wel wat kost.

Wat een retestrak monstertje, heel mooi gedaan.
Hier word ik nou vrolijk van, superuitstraling !!!

En stiekem wil ik er ook wel zo eentje.

hij is mooi…hij is heel erg mooi(tu) prachtig gedaan, nu nog een mooie band uitzoeken, veel plezier ermee;)

lekker appart (tu)(tu)

Hulde, hulde!!!

Ik heb helaas the golden monster gemist, zijn hier nog foto’s van??

gr

Vncnt

Heftig. Waarom heb je ervoor gekozen om een budget Seiko (een hele leuke, daar niet van) te laten vergulden? Zou een Sumo bv of een Tuna niet meer geschikt zijn? In ieder geval een unieke modificatie en dat kan ik wel waarderen. (Een gouwe blauwe Sumo? Hm )