Heeft u een link naar de advertentie?
Ik zou zeggen kijk eens bij monsterwatches, voor dat geld koop je ook een Seiko met een echte Divers rating van 200m (bv Monster of SKX007)en die zijn zeker geschikt voor duiken.
Trouwens deze Atlas ook wel denk ik, het lijkt me overigens sterk dat dit een replica is. In ieder geval veel plezier met uitzoeken.
Gr. Thomas
Kan zeker wat hebben!
Waarschijnlijk geen replica, maar als je echt zeker wil zijn moet je bij monsterwatches.nl kijken.
Rob is een gerespecteerd handelaar (en fanaat!) in Seiko. Je kan dan ook veel positiefs over hem vinden hier op het forum.
Er zijn verschillende mogelijkheden als je op zoek bent naar een duiker van Seiko.
Als je van vintage houdt, zou ik eens kijken naar de SKX007 .
Trouwens: Als je in Seiko begint is het moeilijk om het bij één te laten 
Op Marktplaats zie ik iemand in Zoetermeer voor 175. Heb ik geen ervaring mee.
Net als zovelen, wel goeie ervaringen bij Rob van Monsterwatches:
http://www.monsterwatches.nl/index.php/seiko5categorie/atlas
Krijg je geen spijt van.
Dan zou ik zeker bij Monsterwatches gaan kijken, ik heb laatst een Seiko BFK (SKA369) bij hem gekocht, super horloge en super service!!
Zit je helemaal goed en zoals gezegd. Rob (monsterwatches) is helemaal super!!
-ej- Schreef:
uuu ik geloof dat ik maar eens op
monsterwatches.nl ga kijken
Haha, volgens mij weet ej het nu wel. Straks denkt ie dat we allemaal sponsoren zijn ofzo 
Alle gekheid op een stokje, bij de topic ervaringen met verkopers zie je dit hele rijtje lofbetuigingen over Rob opnieuw terug. Aan testimonials dus geen gebrek zou ik zeggen.
Kan ik hier nog wat aan toevoegen? Nee dus. Gewoon naar Robbie van Monsterwatches gaan. :~
Heeft u een link naar de advertentie?
Ik zou zeggen kijk eens bij monsterwatches, voor dat geld koop je ook een Seiko met een echte Divers rating van 200m (bv Monster of SKX007)en die zijn zeker geschikt voor duiken.
Trouwens deze Atlas ook wel denk ik, het lijkt me overigens sterk dat dit een replica is. In ieder geval veel plezier met uitzoeken.
Gr. Thomas
Kan zeker wat hebben!
Waarschijnlijk geen replica, maar als je echt zeker wil zijn moet je bij monsterwatches.nl kijken.
Rob is een gerespecteerd handelaar (en fanaat!) in Seiko. Je kan dan ook veel positiefs over hem vinden hier op het forum.
Er zijn verschillende mogelijkheden als je op zoek bent naar een duiker van Seiko.
Als je van vintage houdt, zou ik eens kijken naar de SKX007 .
Trouwens: Als je in Seiko begint is het moeilijk om het bij één te laten 
Op Marktplaats zie ik iemand in Zoetermeer voor 175. Heb ik geen ervaring mee.
Net als zovelen, wel goeie ervaringen bij Rob van Monsterwatches:
http://www.monsterwatches.nl/index.php/seiko5categorie/atlas
Krijg je geen spijt van.
Dan zou ik zeker bij Monsterwatches gaan kijken, ik heb laatst een Seiko BFK (SKA369) bij hem gekocht, super horloge en super service!!
Zit je helemaal goed en zoals gezegd. Rob (monsterwatches) is helemaal super!!
-ej- Schreef:
uuu ik geloof dat ik maar eens op
monsterwatches.nl ga kijken
Haha, volgens mij weet ej het nu wel. Straks denkt ie dat we allemaal sponsoren zijn ofzo 
Alle gekheid op een stokje, bij de topic ervaringen met verkopers zie je dit hele rijtje lofbetuigingen over Rob opnieuw terug. Aan testimonials dus geen gebrek zou ik zeggen.
Kan ik hier nog wat aan toevoegen? Nee dus. Gewoon naar Robbie van Monsterwatches gaan. :~