Wat een mooi massieve vintage Tissot zeg, gefeliciteerd met dit pronkstuk! (tu)
Ga je hem op deze band dragen of doe je er wat anders om?
Ik zag ooit eens iemand lopen met een heel massief duikers-horloge
(model weet ik niet, toendertijd had ik nog niets met horloges), het
leek een beetje (qua kastvorm) op jouw Tissot. Maar was me het meeste
opviel was de prachtige band, echt heel massief met grote schakels…
Denk dat die echt heel mooi bij jouw tissot zou passen.
Ik ga eens zoeken op google of ik hem kan vinden, ook voor mezelf trouwens. (tu)
/edit
Gevonden!

Mijn beste,
Proficiat met deze sportieve verworvenheid.
Deze oudgediende lust volgens mij nog wel een groen bandje!!
Dat wil zeggen,
dat een levenslustige Rallyband deze Tissot een warm en sportief hart toe kan dragen.

(Foto van Horlogebanden.com)
En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Wat een super Tissot! Begin steeds meer liefde voor het merk te ontwikkelen. Zijn mooie, sportieve en toch geraffineerde designs. Dit gecombineerd met de vaak (voor horloge standaards) gedurfde kleuren combi’s maken ze erg beminzaam!
Heb me zelf onlangs verwend met een pr 516. Toegegeven; bij lange na niet in de same league als jouw Navigator maar ben er erg blij mee! Gezien mijn budget eentje waar erg veel aan moest gebeuren. Ziet er nu, na flink wat werk, iig goed genoeg uit om te dragen. Alleen zit ik te klooien met de opwindstift. Krijg het niet voor elkaar dat hij blijft zitten. Palletje wil maar niet goed functioneren.
Redelijk frustrerend kan ik je vertellen :S. Zodra ik dat gefixed heb komt er ook een rally bandje op. Geen staal. Gewoon een mooie leren.
Zoals je kunt zien ontbreken de sec aanduidingen op de ring. Deze moest ik helemaal afschuren en opnieuw ‘witten’ want ring en markers waren volledig gecorrodeerd! Ik kan je verzekeren dat deze Seastar niet waterdicht was. Lol.
Gelukkig was het uurwerk nog in goede staat.
Van harte Wout met deze aanwinst.
Ik ben vnl onder de indruk van het robuust ogende binnenwerk (tu)
Veel draagplezier!
Wat een mooi massieve vintage Tissot zeg, gefeliciteerd met dit pronkstuk! (tu)
Ga je hem op deze band dragen of doe je er wat anders om?
Ik zag ooit eens iemand lopen met een heel massief duikers-horloge
(model weet ik niet, toendertijd had ik nog niets met horloges), het
leek een beetje (qua kastvorm) op jouw Tissot. Maar was me het meeste
opviel was de prachtige band, echt heel massief met grote schakels…
Denk dat die echt heel mooi bij jouw tissot zou passen.
Ik ga eens zoeken op google of ik hem kan vinden, ook voor mezelf trouwens. (tu)
/edit
Gevonden!

Mijn beste,
Proficiat met deze sportieve verworvenheid.
Deze oudgediende lust volgens mij nog wel een groen bandje!!
Dat wil zeggen,
dat een levenslustige Rallyband deze Tissot een warm en sportief hart toe kan dragen.

(Foto van Horlogebanden.com)
En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Wat een super Tissot! Begin steeds meer liefde voor het merk te ontwikkelen. Zijn mooie, sportieve en toch geraffineerde designs. Dit gecombineerd met de vaak (voor horloge standaards) gedurfde kleuren combi’s maken ze erg beminzaam!
Heb me zelf onlangs verwend met een pr 516. Toegegeven; bij lange na niet in de same league als jouw Navigator maar ben er erg blij mee! Gezien mijn budget eentje waar erg veel aan moest gebeuren. Ziet er nu, na flink wat werk, iig goed genoeg uit om te dragen. Alleen zit ik te klooien met de opwindstift. Krijg het niet voor elkaar dat hij blijft zitten. Palletje wil maar niet goed functioneren.
Redelijk frustrerend kan ik je vertellen :S. Zodra ik dat gefixed heb komt er ook een rally bandje op. Geen staal. Gewoon een mooie leren.
Zoals je kunt zien ontbreken de sec aanduidingen op de ring. Deze moest ik helemaal afschuren en opnieuw ‘witten’ want ring en markers waren volledig gecorrodeerd! Ik kan je verzekeren dat deze Seastar niet waterdicht was. Lol.
Gelukkig was het uurwerk nog in goede staat.
Van harte Wout met deze aanwinst.
Ik ben vnl onder de indruk van het robuust ogende binnenwerk (tu)
Veel draagplezier!