Re: Tudor 79090: zijn bezel insert en pearl aan elkaar vast geplaatst?

Heetman heeft vast wel wat liggen. Parel is volgens mij niet over te plaatsen in nieuwe bezel.

Super, dank. Dat is snel! Vervanging betekent dan ook een nieuwe parel helaas.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Brutaal vraagje, waar heb je hem gekocht en zou ik mogen weten wat je betaald hebt? Ben zelf namelijk ook aan het rondkijken voor een tudor sub…

Je hebt een PM

Een nw. inlegring word geleverd met een -12- indicatie.
De moderne inlegringen hebben een klinkbus met indicatie voor de -12-.
Alleen met speciaal gereedschap over te zetten.

Dank, het kan dus wel. Hij kwam vandaag uit, insert ziet er nog best prima uit (die macro fotos…). Ik bedenk dus nog even wat ik doen.

Chatoninduigen Schreef:

Een nw. inlegring word geleverd met een -12-
indicatie.
De moderne inlegringen hebben een klinkbus met
indicatie voor de -12-.

Zojuist een 79090 aangeschaft, die zal volgende week aankomen. De insert is wat beschadigd en als hij binnen is wil ik mogelijk de insert vervangen voor een nieuwe (de oude wel bewaren uiteraard). Zit de pearl nu vast in die insert of kan je enkel de insert laten vervangen? Of komt er met een nieuwe insert ook een altijd een nieuwe pearl mee?

Mocht iemand suggesties weten waar ik de insert kan laten vervangen (omgeving rotterdam) dan zijn die welkom. Horloge gaat voor een beurt naar Wesselink en Vreeker maar begreep dat die geen inserts kunnen bestellen.

Heetman heeft vast wel wat liggen. Parel is volgens mij niet over te plaatsen in nieuwe bezel.

Super, dank. Dat is snel! Vervanging betekent dan ook een nieuwe parel helaas.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Brutaal vraagje, waar heb je hem gekocht en zou ik mogen weten wat je betaald hebt? Ben zelf namelijk ook aan het rondkijken voor een tudor sub…

Je hebt een PM

Een nw. inlegring word geleverd met een -12- indicatie.
De moderne inlegringen hebben een klinkbus met indicatie voor de -12-.

Dank, het kan dus wel. Hij kwam vandaag uit, insert ziet er nog best prima uit (die macro fotos…). Ik bedenk dus nog even wat ik doen.

Chatoninduigen Schreef:

Een nw. inlegring word geleverd met een -12-
indicatie.
De moderne inlegringen hebben een klinkbus met
indicatie voor de -12-.