Re: Update Ingersoll Ohio, automaat èn handopwinder in 1

Zo, dat is precies! Heb je verder nog andere horloges dan de Ingersoll’s in je collectie Fred? En kun je aangeven of je die ook zo precies afgesteld krijgt?

Groeten,

Stefan

Beste Fr3d

Ik begrijp je post’s niet helemaal:
Heb je nou een Ingersoll Ohio of een Ingersoll Polk of heb je ze allebei?

Groeten
Stephan

p.s. heb je ook foto’s van je horloges

Ik zal wel weer genegeerd worden maar je beseft toch wel dat je Festina nooit 100% nauwkeurig is en dat je daarmee dus geen afwijking van 0,57 sec. kunt meten. Wil je het goed doen moet je hem afstellen op een atoomklok via www.Time.gov of bijvoorbeeld via teletekst

Ik denk dat het tijd wordt dat één van de moderators ingrijpt, nu wordt het forum wel érg vervuild.

ik gebruik altijd www.dejuistetijd.nl - werkt ook goed op mobiel.

Groetjes,

Stefan

Thanks. Time.gov werkt via Java en dat ondersteunt mijn iphone niet. Thanks voor de tip

Geen probleem, ik had hetzelfde met mijn E71 :slight_smile:

Tom Koerts Schreef:

Thanks. Time.gov werkt via Java en dat ondersteunt
mijn iphone niet. Thanks voor de tip

Mmm. Op een iphone werkt die ook niet. Tja Apple heeft een eigen willetje :wink:

Oh dat is vervelend, ik hoop dat je nog iets anders vind.

Tom Koerts Schreef:

Mmm. Op een iphone werkt die ook niet. Tja Apple
heeft een eigen willetje :wink:

Zo, dat is precies! Heb je verder nog andere horloges dan de Ingersoll’s in je collectie Fred? En kun je aangeven of je die ook zo precies afgesteld krijgt?

Groeten,

Stefan

Beste Fr3d

Ik begrijp je post’s niet helemaal:
Heb je nou een Ingersoll Ohio of een Ingersoll Polk of heb je ze allebei?

Groeten
Stephan

p.s. heb je ook foto’s van je horloges

Ik zal wel weer genegeerd worden maar je beseft toch wel dat je Festina nooit 100% nauwkeurig is en dat je daarmee dus geen afwijking van 0,57 sec. kunt meten. Wil je het goed doen moet je hem afstellen op een atoomklok via www.Time.gov of bijvoorbeeld via teletekst

Ik denk dat het tijd wordt dat één van de moderators ingrijpt, nu wordt het forum wel érg vervuild.

ik gebruik altijd www.dejuistetijd.nl - werkt ook goed op mobiel.

Groetjes,

Stefan

Thanks. Time.gov werkt via Java en dat ondersteunt mijn iphone niet. Thanks voor de tip

Geen probleem, ik had hetzelfde met mijn E71 :slight_smile:

Tom Koerts Schreef:

Thanks. Time.gov werkt via Java en dat ondersteunt
mijn iphone niet. Thanks voor de tip

Mmm. Op een iphone werkt die ook niet. Tja Apple heeft een eigen willetje :wink:

Oh dat is vervelend, ik hoop dat je nog iets anders vind.

Tom Koerts Schreef:

Mmm. Op een iphone werkt die ook niet. Tja Apple
heeft een eigen willetje :wink: