Re: Zijn er ook mensen die Rodania dragen?

Ja hoor ik heb zelf 3 x een rodania en ben er zeer content over
dit komt omdat ik zelf rodania dealer ben en het merk is in België groter dan seiko in nederland
ik heb een aantal jaar in belgië gewoont en heb het daarom opgenomen in mijn collectie
als je vragen en of iets wil hebben bel of mail me maar
073-5038747

1 like

Ziet er zo op het eerste gezicht niet verkeerd uit. Er is momenteel een internet veiling gaande met oa dit merk.

http://www.troostwijkauctions.nl/

Ga naar online auctions en vervolgens zie je er één tussen staan met horloges. Kan iemand mij misschien zeggen of er hier ook mechanische tussen staan?

Groeten,
Ard

Ik ken het merk niet. Maar ik ben zeker geen graadmeter.

Dit is zeker geen onaardig model:
Rodania Orlando re62 199e

Alleen slechte site staat verder nx bij, afmetingen etc.

afmeting is ongeveer 38 mm kost 199 euro maar ik heb goed niuews er komen nu ook vierkante modelen aan de prijs is ongeveer 229 euro maar zeker de moeite om eerst even te kijken of dit misschien iets is. als jullie nog meer vragen hebben stel ze maar

Jammer… voor zo’n klok toch zeker 43 / 45 mm … helaas.

Ik heb type RE 84, al 2 jaar. Geinig horloge, vond em toen erg mooi, maar vind het nu weinig bijzonders meer.

Ja hoor ik heb zelf 3 x een rodania en ben er zeer content over
dit komt omdat ik zelf rodania dealer ben en het merk is in België groter dan seiko in nederland
ik heb een aantal jaar in belgië gewoont en heb het daarom opgenomen in mijn collectie
als je vragen en of iets wil hebben bel of mail me maar
073-5038747

Ziet er zo op het eerste gezicht niet verkeerd uit. Er is momenteel een internet veiling gaande met oa dit merk.

http://www.troostwijkauctions.nl/

Ga naar online auctions en vervolgens zie je er één tussen staan met horloges. Kan iemand mij misschien zeggen of er hier ook mechanische tussen staan?

Groeten,
Ard

Ik ken het merk niet. Maar ik ben zeker geen graadmeter.

Dit is zeker geen onaardig model:
Rodania Orlando re62 199e

Alleen slechte site staat verder nx bij, afmetingen etc.

afmeting is ongeveer 38 mm kost 199 euro maar ik heb goed niuews er komen nu ook vierkante modelen aan de prijs is ongeveer 229 euro maar zeker de moeite om eerst even te kijken of dit misschien iets is. als jullie nog meer vragen hebben stel ze maar

Jammer… voor zo’n klok toch zeker 43 / 45 mm … helaas.

Ik heb type RE 84, al 2 jaar. Geinig horloge, vond em toen erg mooi, maar vind het nu weinig bijzonders meer.

Anonhuppeldepup blijkt na 16 jaar geen lid meer te zijn van het forum.

De start van mijn hobby, leuk om tegen te komen :sweat_smile:

3 likes

En in beide posts geen foto van die Rodania.

Google helpt ook al niet.

1 like

Dit moet een forumrecord zijn. Na 16 jaar een topic reviven. Met recht een onruststoker!

afbeelding

2 likes

Mijn excuses. Ik zat nooit eerder op een forum. Ik wist niet dat het niet gewaardeerd werd te reageren op een oud topic. Lesje geleerd.

Dat apparaat is al sinds 2006 niet meer in mijn collectie 🤷🏼

1 like

Hoef je niet mee in te zitten hoor, het is gewoon grappig om nu en dan eens een heel oud topic terug naar boven te zien kopen. En voor oude leden kan het wel leuk zijn om hun lang vergeten reacties nog eens terug te lezen zoals in het geval van @Bakkerrr.

2 likes

Nee hoor, ik heb er niks op tegen als oude topics uit de sloot worden gevist. Het is een aardige soort wayback machine. :slight_smile:

2 likes