Reactie pps groep

Hierbij een reactie van PPS GROEP.
WIJ DANKEN ALLE BEZOEKERS EN CLIENTEN TIJDENS DE EERSTE WATCHES AND JEWELERY SALE 2005
TE GRAND HOTEL HUIS TER DUIN TE NOORDWIJK.
Ten aanzien van het aanbod mag het duidelijk zijn dat dit op vrijdag ruimer was als op zondag.
Dit betekend volgend jaar eerder komen.
De ons door de rechter verboden merken voor verkoop zijnde:
CARTIER
BAUME & MERCIER
PIAGET
JEAGER LE COULTRE
MONT BLANC
VACERON & CONSTANTIN
IWC
Zullen van 2 tot 12 November bij BOERS juweliers te Vucht
tegen dezelfde prijs verkrijgbaar zijn dus min 40 procent op de normale winkelverkoop prijs.
Het bedreft een deel van de collectie.
MVG PPS GROEP.

JEAGER LE COULTRE + VACERON & CONSTANTIN ??? en ‘Het bedreft’??

Komt dit bericht van een groep juweliers die officieel deze merken in NL voeren?? Laten we maar hopen dat de ‘40 %’ wel goed geschreven is.

Grt.Philipp

Je haalt me de woorden uit de mond…

Deze tip zou bijna een eigen draadje waard zijn :wink:

Precies Jaap, en omdat ze Huis Ter Duin konden afhuren (i.p.v. een locale Van der Valk) zal er nog wel wat meer marge in zitten :wink:

Geachte PPS groep

Als bezoeker op zowel vrijdagmiddag om 16.00 uur en nog een keer op zaterdagochtend mag ik dan hopen dat als iedereen, volgende jaar, eerder komt jullie de organisatie beter voor elkaar hebben dan na nu overigens de 1e keer voor jullie.

Gastvrijheid was prima voor elkaar incl de betaling door jullie van het parkeergeld. Incl de service van het gelijk op maat maken van de banden van horloges.

aandachtspunten :

  • de verhouding ruimte verkooptoppers ( horloges ) versus sieraden was
    enorm uit zijn verband. 80% van jullie omzet zat volgens mij in 20% van
    het aanbod. Was dus op een plek veel te druk

  • de toppers lagen opgepropt bij elkaar waardoor er steeds maar 2 personen
    notie konden nemen van wat er lag, de rest stond echt te popelen totdat
    de bovengenoemde verdwenen waren.

  • het blijft irritant dat de prijzen niet zichtbaar zijn vanuit de toonbank incl de
    verkooptechniek om eerst het horloge te geven en dan pas de prijs te
    noemen. Veel mensen wilde allereerst de prijs weten voordat de
    medewerkers “alles uit de kast moesten halen”.

  • meer volume had zaterdag & waarschijnlijk ook zondag geleid tot meer
    tevreden klanten (volume is prijs en prijs is volume)

  • voorinformatie aan liefhebbers / vaste klanten zou welkom zijn

  • deze groep eerder laten shoppen voordat het “grote publiek” komt.

mvgr

Krijg niet de indruk dat de mail geschreven is door (iemand van) de PPS groep. Hier is een grappenmaker aan het werk? Mag tenminste aannemen dat zij weten hoe ze de merken moeten spellen (2 van de 3 fout) en hoe ze de plaatsnaam van Boers schrijven…

en de opmerking “volgend jaar eerder komen” is ook niet klantvriendelijk.

Zal er morgen wel even een telefoontje aan wagen. En kijken hoe hun reactie is. Vind het eerder een goede reden om ze volledig te boycotten maar dat is mijn eerste ingeving. Krijg meer de indruk dat het om ordinare handelaren gaat dan om gerenomeerde juweliers. Mocht dit dus echt van de betreffende groep zijn mogen ze zich de ogen uit de kop schamen.

Mvg Dennis.