Reactor watch only

Ben benieuwd wie hier mijn favoriete merk heeft!
Waarschijnlijk zijn er niet erg veel.
Ook leuk als je je mening deelt over de kwaliteit.
mvgr Coen


2 keer Trident, 1 van titanium, 1 keer rvs 316L pvd gecoat (met dank aan Frans T).

4 likes

Nooit van gehoord… ook niet mijn smaak zo te zien. Heb je meer info over het merk?

Ik kan er weinig van zeggen omdat ik het hele merk niet ken. Over het design wel, dat is niet mijn smaak.
Maar als het jouw favoriete merk is en je bent er blij mee dan is dat alles wat telt lijkt me.

3 likes

Jazeker, Amerikaans merk , met Japanse uurwerken, alle dials zijn uitgevoerd met super luminova en tritium t25/h3 buisjes ze noemen het ND technologie, als de luminova uit is gaat het tritium aan , 200m waterdicht, de lugs zijn ontworpen met een bout bevestiging en geen slappe pennetjes(algemeen het zwakke punt bij veel merken) ze staan bekend als robuust merk en de prijsklasse varieert van ± 400 tot 1100 euro voor het topmodel.
Het merkt hanteert veel titanium en rvs modellen naar smaak met staal/titanium of soepel rubberen banden


Zie bevestiging.
In mijn ogen een echt ongekende prijs /kwaliteit in de horloge wereld.

3 likes

Ik pas, vind ze ook niet zo mooi. Wel gedeeltelijk een review bekeken, maar helaas,…

1 like

Smaken verschillen inderdaad, je ziet ze niet veel.
Een hele zoektocht iedere keer.

Nogmaals niet mijn smaak qua design, verder lijkt het mij kwalitatief in orde als ik het zo lees. Het zwakke punt wat je aanhaalt ken ik niet. Ik heb nog niet gehoord van springbars die zomaar breken. Ik ben zelf wel is blijven hangen met een horloge en had het prima gevonden als de springbars op hadden gegeven. Had het wat minder pijn gedaan :slight_smile:

Maar als het je aanspreekt lijkt het mij een prima horloge verder.

2 likes

ik heb nog een splinternieuwe titanium in containertje staan.
ooit in opwelling gekocht maar nooit gedragen :slight_smile:
zit ook nog een Reactor pen in doosje bij.

1 like

Een flink robuust horloge zo te zien!
Ik ken het merk overigens óók niet maar dat terzijde.

O.a. de Seiko SKX wordt standaard met extra dikke (en robuuste) pushpins uitgeleverd dus dat hoeft bij andere merken Ă©cht geen zwak punt te zijn maar dat terzijde.

Veel plezier met deze krachtpatser!

1 like

OK dat is mooi!! Toevallig geĂŻnteresseerd in een ruil ik heb nog een g shock riseman gw 9400 en een g shock mudman, de mudman is nieuw gekocht in 2019 juni, de riseman is ouder maar goed en recent geserviced met nieuwe capacitor en pakkingen.
mvgr Coen

Hallo Coen
Hoe moet ik dit brengen zonder te beledigen…
Laat ik het kort houden… ik vind die g-shock dingen wel zo verschrikkelijk lelijk…
Kan het niet anders zeggen Coen, sorry.
Die deal is helaas geen optie. :wink:
Ook nog niet het idee gehad de reactor weg te doen, tenzij er een goed cash-bod op komt.

2 likes

I keep it in mind, ff sparen voor mijn volgende koop.
mag ik dan nog eens contacten?!

je kunt me altjd een prive bericht sturen… geen probleem :slight_smile:

1 like


En weer een nieuwe Reactor deze keer een bèta, model dresswatch ook 200m waterdicht en luminova.

3 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier!

1 like


Deze kom je niet veel tegen.

1 like

Nee dat klopt inderdaad,maar je komt ze zoiezo niet veel tegen.