real or fake

Hallo horloge liefhebbers,

Kwam een leuk filmpje tegen op YouTube van ene dude genaamd: producer Michael. Zie link

Erg grappig! zeker het afrekenen. Maar nu de vraag: is het allemaal een toneelstukje voor de camera of koop je zo je horloges?

Wat denk jij?

1 like

Had het gisteren ook gezien. Ging gelijk googelen en meneer schijnt nogal vermogend te zijn. 60 miljoen om precies te zien. Maar wat ik nog opmerkelijker vond was dit filmpje.

Vergeet dat ander halfje tonnetje, hier gaat het om miljoenen! The american dream :crazy_face::crazy_face:

Hier nog een horloge collectie van 3 miljoen

Zeker echt, die kerel heeft toch geld zat.

Krijg er een beetje dit gevoel bij

7 likes

Absolute wansmaak en Amerikaanse schreeuwerigheid. Bleeeh.

Tja…

Zoveel poen en dan toch geen smaak of benul om een fatsoenlijk jasje te kopen…

1 like

Ik volg deze man al een tijdje op youtube, vind het af en toe wel leuk om iemand zo met geld te zien strooien.
Voornamelijk veel bling en diamanten, maar opich wel een sympathieke vent!
Je moet er van houden, zeg maar :sweat_smile:

On topic: dit is zeker echt!

tja, ik krijg er altijd een nare nasmaak van. Misschien omdat we hier meer calvinistisch zijn.
Ik bedoel, steentjes van 5 miljoen dollar die worden aangeboden door een glimlachende opblaaspop, die te lang onder de zonnenbank heeft gelegen en dan laat ik dat jasje buiten beschouwing.

Je hebt ook mo vlogs… nog zo een persoon die bij alles een prijs moet benoemen. Mwah heb het niet zo met deze trend, geef mij maar een inhoudelijk verhaal ipv producer Michael, die geneens weet welk model horloge hij koopt.

2 likes

Ja, maar wat een Hulk is weet 'ie niet.
En klakkeloos een aftermarket diamantjes DJ kopen ipv een originele met alleen een diamanten bezel die wél origineel is voor hetzelfde geld…

Mwah mwah. Wel grappig, zijn filmpjes, maar ergens ook bijzonder kansloos. Zijn personeel weet ook dat 'ie nu met 2e hands horloges aankomt die veel duurder pretenderen te zijn.

Nou, en bedankt…

1 like

Ja ik heb meneer in kwestie niet zo veel bekeken, maar ik kwam erachter toen hij een rijtje horloges af ging: datejust, day-date, datejust, submariner, patek phillipe and same model patek philippe… Dit model was dus een Nautilus.

1 like

Ik bespeur enige afgunst in dit topic.

2 likes

Juist, koop lekker zelf ook een paar rode schoenen en ga door met je leven.

Terwijl het toch echt een British Person is. :slight_smile:

Ik volg hem ook al een tijdje, erg leuke man met leuke omgang met zijn cameraman. Erg leuk. Amerikaans over de top maar wel vermakelijk.

Die vent heeft z’n eigen reality show nodig:

Briljant :joy:, geen gebrek aan zelfspot in ieder geval.

1 like

Hahaa inderdaad! :slight_smile:

1 like

Daar zou ik wel naar kijken!
Ik vind die verkoper uit dat filmpje overigens echt een vreselijke vent :sweat_smile:

1 like

In het begin dacht ik dat ook heel even, maar volgens mij neemt die verkoper zichzelf juist ook niet al te serieus. Vooral het moment dat’ie Michael Bay Blakely die andere Rolexen niet wil verkopen :rofl:.

:point_down: Dank u

1 like

Michael Blakey

Een muziekproducer met een flinke staat van dienst.

Ik vind het wel een coole gast.

1 like