Real or fake?

Beste HF leden. Ben al tijdje op zoek naar een een sub of een gmt. Nu ben ik bezig met een gmt maar twijfel over de echtheid. Kan iemand x met me mee kijken ?

Vooral het streepje / puntje tussen GMT en Master doet me nadenken.

Zijn dit exact dezelfde refnrs naast elkaar?

Ik zie nogal wat verschil in dikte van de bezel font.

Zelfde refnrs idd

Linker lnlay heeft dikkere cijfers en het lijkt of de 24 uurs triangle iets van afgeronde hoeken heeft die de rechter inlay niet heeft (puur visueel,geen expert)

Zijn dit twee opties? Zijn dit verschillende horloges? Is er eentje fake en de ander niet? Zijn ze beide echt? Zijn ze beide fake? Is dit twee keer hetzelfde horloge? Is de ene een goede foto, en de andere een slechte?

Als je je vraag helderder stelt, en je het forum beter informeert, haal je er betere reacties uit.

2 likes

Ik heb het bericht aangepast.

1 like

Waar kwam die foto vandaan die je weggehaald hebt?

Was een ingezoomde foto van het horloge.

Mmm… de andere foto leek toch echt anders.
Was op een andere dag genomen en zat in de doos.

Wat weet je nog meer over het horloge?
Is het van een particulier?
Doos en papieren?
Prijs? Dat zegt al een hoop vaak.

Goed verhaal ,lekker kort ook.

Wanneer ik er goed naar kijk zou ik zeggen real. Of het moet een zeer goede fake zijn.

• Bezel Inlay legit
  • teks goed centered en op een lijn
  • lettertypes kloppen

enige wat me misschien zou doen twijfelen is dat de rolex kroon op de dail wat te ver naar onder staat.

Lettertype klopt niet. Kijk maar eens naar de M in ‘GMT’ en ‘Master’

Vergelijk deze M eens met de lettertype van de foto.

Ik zet mijn geld ook op echt. De insert sowieso. Wijzers ook. En ik zie niets geks aan de plaat.

Ik heb zoveel gedronken dat ik met 99 % zekerheid kan zeggen dat het een horloge is

57 likes

Ik denk dat deze wat zijn vervaagd door de kwaliteit van de foto! Het inzoomen maakt hem wel heel wazig en doet het ook ander lijken op de foto.

Dat dacht il eerst ook maar dat is die om me pols

1 like

Je bent zoal je schrijft bezig met een GMT??? Met wie,juwelier, marktplaats, ??

Met een foto…