Reanimatie geslaagd, tweede leven voor een RECORD chronograaf

Min mijn vorige post is iets misgegaan met de foto’s:S8-), dus besloten om hele nieuwe post te maken omstreeks restauratie door Erik / pocketwatch123 en morele steun door Paul K:# :}.
Je kunt het ook zien als een Horlogeforum / vintage afdeling experimentele samenwerking :)o:).
Voor de techneuten echte naakte :P(:D:o onthulling van een horlogeziel.
Groeten:)-D
Iwan
In begine

Restauratie;

Resultaat

Prachtig! Ik ben gepast jaloers en heb veel waardering voor jullie geduld en de volharding.

Bedankt voor het posten. Altijd leuk om te zien restauratie projecten. Resultaat is erg mooi!

Mooie foto’s, het is een prachtig horloge geworden. :}
Dat heeft Erik weer heel mooi gedaan.(tu)

Het is ook altijd leuk te merken dat de eigenaar er weer erg blij mee is en het is geweldig om aan een uurwerk als deze te werken!

Groet Erik

Mali van Erik :smiley: Iwan nog de foto’s van de onderdelen die zijn achtergebleven:? het was overschot :)o, en hij doet het toch :smiley:

En zo als meesten van jullie het al hebben begrepen, was een grapje en foto’s zijn toevoeging :slight_smile: en om te laten zien hoe complet zo een apparaat is::o.
Bedankt Erik :)-D

Groet
Iwan

Nogmaals een prachtig horloge en een mooi overzicht van de restauratie (tu)
Zo te zien was het geen 123-tje, geweldig om een stukje van de voor na mee te beleven, bedankt voor het delen!

mvg

Uit elkaar halen zou me best wel lukken.
Maar dat er dan mensen zijn die zoiets ook weer ín elkaar kunnen zetten…
… ik vind dat geweldig knap en kijk daar telkens
weer vol bewondering naar.
Hoed af!

Goed gelukt en leuk om te zien/lezen.
Redelijke kastmaat ook nog voor zo’n oldtimer!

Mijn beste,

Kort en Krachtig: Prachtig!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

:slight_smile: Iedereen :} bedankt voor deze leuke reacties, hebben is leuk maar delen met anderen :)o maakt het nog leuker:)
Groet
Iwan