Recente Aanwinst: Omega Genève

Al tijdje heb ik een advertentie gevolgd hier op het forum, van een Omega Genève.
Deze werd aangeboden door onze grote forum-roerganger, Henrik. De bijgeleverde foto was niet echt flatteus:

Na een tijdje heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een PB naar Henrik gestuurd, een afspraak gemaakt, en het horloge beken. Zowel ik als het horloge waren meteen verkocht. Een mat geborstelde kast, een glimmend gepolijste bezel, die deels in en deels op de kast ligt, en een prachtige zilveren dial, met indexen en wijzers in perfecte conditie. Ondanks de krassen op het glas kon ik mijn ogen er niet van afhouden. Op de terugweg in de auto ben ik een paar keer per ongeluk voor groen blijven staan omdat ik telkens de nieuwe aanwinst aan het bewonderen was.

Na werktijd gelijk het enige 18mm bandje dat ik over had er aangesleuteld, een zwarte, en omgegespt. Ik moet zeggen dat hij sindsdien zeker om de dag heb gedragen. Alleen het zwart beviel me niet zo:

Gisteren heb ik een tube displex gekocht, en vandaag een nieuw bruine croc-print band. Ik moet zeggen dat het redelijk veel werk was, enkele krassen waren aardig diep, maar het glaasje is weer bjna als nieuw. De kast heeft nog wel een paar krasjes en butsjes, maar dat valt op de foto’s meer op dan dat je in het dragen ziet.
Het mooie uurwerk loopt prima op tijd:

Het is mooi weer, de tuin is groen, dus ik ben aan het foto’s schieten geslagen. Misschien heb ik wat overdreven, maar hier is een ‘kleine’ selectie :smiley:

Bedankt voor bet kijken!

Groeten,

Martin

Ziet er weer puik uit hoor. Echt topspul dat Displex. Heel veel draagplezier.

Mooi toch hè!
Beetje geduld, beetje poetsen en hoe zo’n klokje dat er nièt uit ziet daar dan van opknapt.
Mooi man!
Veel plezier er mee.

Mooie Omega, ik denk dat je er nog meer uit kunt halen.

Ik wens je er heel veel plezier mee.

Als ik die foto’s eerder had gehad had ik er het dubbele voor kunnen krijgen! :smiley:
Ik ben blij dat het horloge zo goed bevalt Martin, nog veel plezier er mee!

Nou, dat ziet er goed uit, Martin! (tu)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Mooie klok. Dat gevoel van je ogen er niet af kunnen houden, ken ik maar al te goed. :slight_smile:

Schitterende Omega…
Geniet ervan.

Een echte schoonheid, behandel haar met liefde. :wink:

Gefelicteerd.

Goed werk gedaan Martin(tu)
zo zie je maar weer van een “lelijk” eendje naar een mooie zwaan.

veel draagplezier gewenst.

gr dennis:)

Mijn beste,

Fantastisch deze Omega Geneve. Zo’n oldtimer blijft de innerlijke gezindheid der horlogerie bezig houden.
En zo hoort het natuurlijk ook.

Een ‘TIJDLOOS’ horloge waar je heden ten dage gelukkig ook nog van kan genieten om er de ‘HUIDIGE TIJD’ mee af te kunnen lezen.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit smaakmakende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Henrik Schreef:

Als ik die foto’s eerder had gehad had ik er het
dubbele voor kunnen krijgen! :smiley:
Ik ben blij dat het horloge zo goed bevalt Martin,
nog veel plezier er mee!

Precies wat ik ook dacht. Ziet er mooi uit na een beetje werk (tu)