Rechten en plichten op het forum, ook in het topic Gezocht en Ervaringen met Kopers

Ben ruim een half jaar dagelijks actief maar nog steeds TL-1

2 likes

Praat me even bij, want ik snap het niet zo goed.
Je hebt een nieuwe Breitling gekocht.
Daar heb je een nieuw bandje voor besteld.
En dan zit er géén nieuw breitling gespje aan?

1 like

Misschien is het bandje niet van Breitling.

Nog even doorzettten. Ik heb recente tl2 leden gezien met zo’n 9 maanden lidmaatschap

2 likes

Klopt helemaal ja. Heb een Hirsch Leer/Kautschuk zwart oranje besteld, en een paar nato’s , zodat ze kan proberen.

Ik bedoel met zit het er niet aan., is dat dan te duur

daar zit een folding aan

Dat is m.i. gewoon een kwestie van met elkaar afspreken dat je over elkaar een (korte) koop-/verkoopervaring schrijft. Niet zo moeilijk toch?

Bedoel je dat je vindt dat het met minder dan TL-2 al mogelijk moet zijn om een ‘Gezocht’-topic te maken, maar alleen voor spullen tot een bepaalde waarde? Tja, misschien… :thinking: Hoewel ik eigenlijk wel ben voor gewoon lekker actief meedoen hier en zo je TL-2 of 3 verdienen. Is echt niet zo moeilijk hoor. :slightly_smiling_face:

3 likes

als het om gespen, pennen of misschien bandjes gaat ja!

De persoon dat iedereen snel kent :smiling_face_with_three_hearts:

Goed om te weten. Gaat me alleen om verkoop categorie rechten. De rest maakt me niet uit. Als ik maar leuk mee kan lullen en foto’s plaatsen :slightly_smiling_face:

1 like

Offtopic is ook wel geinig. Leer je je mede forumgenoten pas echt kennen

5 likes

De mijne had ik enkele jaren terug na 6 maanden. Maar dat kan tegenwoordig langer zijn

Leer je wie de wappies en flat-earthers zijn.

5 likes

Ik heb geleerd in dit leven niks meer te verwachten van een ander. Het is juist de kunst je niet te laten verleiden hetzelfde te worden als degene waarover je een mening hebt. Zet het van je af en weer door.

3 likes

Ik weet nog niet eens wat off topic is, misschien maar beter dat ik dan nog even moet wachten😂

1 like

@Eddie het gaat niet altijd alleen maar om de prijs hoor. In de maat die ik nu zoek voor mijn vriendin, is de wereld wat kleiner. Ik koop wel liever hier van iemand die het verdiend heeft om te verkopen, dan op Ebay, Marktplaats etc… Misschien schrijf ik af en toe wel scherp en op het punt, ik ben echt geen lulhannes en in het dagelijks leven ook heel vriendelijk hoor.

1 like

@daffie , jij hebt een ellen-lange ‘ervaring met’ topic. Kan jij geen tips geven? :yum:

1 like

Gesloten.
Verkapt gezocht topic én pleidooi om met een lager level verkooprechten te krijgen.
Reeds beantwoord in diverse andere topics.

9 likes