Vorige week Donderdag ben ik teruggekomen van een paar dagen vakantie in Zwitserland. Na wat rondkijken bij de vele juweliers in het plaatsje Interlaken, wam ik bij Bucherer terecht. Ik wilde graag wat Tudor horloges gaan bekijken, die in Nederland amper te vinden zijn. En wow, wat een collectie hadden ze daar, echt alle modellen van Tudor lagen er! Zo ook deze, en ik had deze nog niet in het echt gezien. Eigenlijk was ik gelijk verkocht. Nog wat andere modellen gepast welke ook erg fraai zijn, zoals grandtour fly-back, pelagos en black bay. Na een momentje van rust op het terras met een pilsje in de zon, de knoop doorgehakt en tot aanschaf over gegaan.
Nu wacht ik nog even op een bestelde bergeon 6767-f springbar tool om de bandjes te kunnen wisselen.
Mvg.
Gerben
(Ps, foto’s gemaakt met ipad, dus matige kwaliteit)
Gefeliciteerd, zeer mooi retro. Vooral met de kleurige Nato band. Ik zit ook al even te kijken naar deze Heritage en de nieuwe Fastrider serie.
Ook deze keramische Fastrider Black Shield kan mij wel bekoren in samenwerking met Ducati. Tudor is goed bezig de laatste tijd, ook de nieuwste modellen zijn allemaal prachtig om te zien. Lastige keuzes!