Daarom heb ik ook een Modderbaas incoming staan.
alles onder de 40mm is echt geen porum.
Een expressomachientje zou leuk zijn.
Gezien de monsterlijke afmetingen van die G-Shocks moet dat toch kunnen.
(Wile-E-Coyote kreeg het tenslotte ook voor elkaar, dehydrated boulders enzo)
Inderdaad een mooie G-Schock veel plezier ermee
Op die van mij zit een knopje om me onzichtbaar te maken net als bij de tv serie Geminiman de ouderen onder ons kennen dat wel.
Zeker een leuke g shock. Van de zijkant heeft hij zeker iets weg van een Cartier . Normaal vind ik de vorm van dit klokje niet zo mooi, maar dit is toch wel een heel mooi horloge in combinatie met de band. Heb er veel plezier van zou ik zeggen. Gr peet
Dank voor de vele reacties.
De laatste jaren zet ik groot of klein uit mijn hoofd : klein en groot moet kunnen. Als je het horloge maar leuk vindt.
36mm op 20,5cm pols :
43mm op 20,5cm pols :
//eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net
Haha snel uitpakken dan te mooi om te laten liggen.
Ja maar misschien dat ik hem verkoop
Mooi hoor Stefaan, geniet ervan.
Ik vind het één van de mooiste G-Shocks heden ten dage.
Mooi hoor, gefeliciteerd met je aankoop
Alweer
Ik ben mega gshock fan echter vind ik zelf dit model de geslagen rode stiefzoon van de gshock reeks.
Zojuist een rangeman besteld:slight_smile:
Desalniettemin een top keuze want gshocks zijn echt top horloges!!
Nee joh, deze is, toch veel te leuk om weg te doen?#funfactor effe van genieten
Doe ik ook
Een update.
Die gouden bezel en band hebben mijn geduld danig op proef gesteld. Ik lag ik in de knoop of gouden bezel en band hun prijs wel waard waren. Gekocht bij Tiktox voor 174€. Té duur, maar nog altijd beter dan een 2de gouden horloge tekopen, en dan op kleur na met 2 identieke horloges te zitten.
De band was snel binnen van Tiktox. Dan maar geprobeerd die schroefjes los te krijgen. Nada, lukte mij niet. Ik wist hoe het moest, but it didn’t happen.
Teveel handelingen ineens, niet het professionele gereedschap en mijn twee linker handen. Zelfs met een paar extra handen lukte het niet
Wie kon me helpen? Niemand in de buurt. Dan maar naar een horlogemaker, met lood in de schoenen, 16 km ver. Kende die man niet, en ik had schrik dan mijn eerste kennismaking met een horlogemaker zich zou herhalen.
Bij aankomst : gesloten wegens verlof
Maandag op opnieuw naar die man. Een ouderwetse winkel in een dorp op 5 km van Frankrijk. Die man hoorde het donderen toen ik sprak dat het eenvoudig was : 4 schroeven losdraaien. Hij kon het niet meteen doen ️. Ik had de indruk dat ie voor het eerst een G-Shock zag.
Gisteren terug naar die man. Hij sprak meteen dat het eenvoudig was. Gelukkig maar. De kost viel mee : 5€.
En dan eindelijk :
Hoezo lukte het niet? Had je hem vooraf warm gemaakt met de föhn? Daarmee wordt de loctite zacht en kan je hem zo open draaien
Leuk geschreven en met plezier gelezen
Mooie foto’s ook. Persoonlijk voor mij te veel bling, alhoewel je schrijft dat het redelijk mat is. Ik opteer wel nog een keer voor de V versie, maar die vinden anderen weer afschuwelijk.
Ach, het is en blijft een smaak dingetje
Veel plezier ermee!