⏺ NA : G-SHOCK. ⏺ Ook zien als je geen G-SHOCK kan pruimen.

Deze bling SHOCK stond al langer op mijn wishlist : GMW-B5000D-1ER. Of nog beter de gouden versie. Deze laatste tijd zie ik de gouden versie duurder worden. Vandaar de stalen versie gekocht, met de overweging om de gouden band en bezel aan te schaffen.

Hij kwam gisteren …
Hoewel ik weinig tijd had om naar het werk te gaan, toch de Nikon erbij genomen om te schieten.

Standaard bij G-SHOCK.

Slechte foto van tinnen doos.

Beetje onheilspellend ?!

Leuk toch ?

Geen plastic looks.

Cool.

Indrukwekkende kast. In real time valt het mee.

De band is matter dan ik dacht, en da’s goed. Waarom Casio koos om de endlink (die vast is en bij de kast hoort) zo bling te maken is mij een raadsel. De band is best mooi. Heeft iets Cartier :blush:

Twee maand terug in Duitsland schrok ik dat deze G-SHOCK klein oogde. Dit komt doordat de rechthoekige kast breder is dan hoog. Of door mijn 20,5 pols.

Valt wel mee.

Bling en mat.

Het stoer-gehalte is minder dan verwacht. Een ingetogen schok :wink:

Mijn G-ROCKss.

Ik hoop dat je het leuk vond.

85 likes

Mooi hoor gefeliciteerd. Ik heb de gouden versie ook mooi.:+1:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie NA, van harte! :ok_hand:
Ik heb zelf de plastic versie, een 5610… erg veel lol van.

1 like

Mooie NA, heel mooi.

Heb er zelf ook 1 gehad.

Maar ik kan me toch echt herinneren dat hij in een hele andere doos kwam. een vierkante verpakking waar het horloge op een kussentje stond…

Misschien had ik een iets andere versie…

1 like

Had je zeker de eerste versie van de gouden die zat in een heel mooie doos.

1 like

Ik hoef er geen een te hebben, maar ik vind je presentatie hartstikke leuk. Gefeliciteerd met je nieuwe kleinood.

2 likes

Mijn beste,

Een ruimhartige introductie van een getalenteerde Casio!!
Ziet er meesterlijk uit!!
Ik wens je er dan ook een uitblinkende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Erg mooi hoor moet me al een tijdje inhouden voor deze maar staat wel op mijn lijst.

1 like

Gefeliciteerd met deze hele mooie aanwinst.

1 like

Wat een beauty.

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Mooi klokkie. Kwaliteit. Jaren lang haalde ik mijn neus op voor Casio en G-shock, maar kan ze nu opeens waarderen. Heb er dan ook het afgelopen jaar twee gekocht. Een smartwatch gaat ook nog wel komen van Casio. Gefeliciteerd er mee!

2 likes

Ik moet zeggen… Deze is toch echt wel mooi. Ik ben niet van de gshocks, maar deze is zeker nog een overweging waard. :+1:

Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Hier gisteren de gouden variant binnengekregen. Ook heel blij mee.!

9 likes

Schitterend…

1 like

haha dit dus :smile:

1 like

In mijn ogen de mooiste g-shock en de enige die je met een beetje fatsoen kan dragen.

1 like

Heb hem ook gehad en vond hem op 19,3 pols ook wat klein overkomen.
En toch sluit ik niet uit dat er nog eens een komt.

In principe heb je weinig meer nodig. Solar, radio controlled en goed waterdicht.

Stiekem baal ik dat Seiko niet met iets dergelijks komt.

2 likes

Gaaf ding!

1 like