Record opbrengst Christiaan van der Klaauw Dames Pendulum

Tijdens een veiling t.b.v het gala Quality of Life afgelopen weekend te Noordwijk werd een liefdadigheidsveiling gehouden.
Traditiegetrouw doneert Christiaan van der Klaauw een horloge t.b.v. deze veiling. Ditmaal kwam een Dames Pendulum van Christiaan onder de hamer.
Het gouden exemplaar, een dames uitvoering van het Pendulum horloge, bracht een record bedrag van 18.000 Euro op.
Het horloge is een automaat, met een ETA 2000 uurwerk.

De totale opbrengst van de veiling bedroeg maar liefst 1,7 Miljoen Euro. Eveneens een record. Vorig jaar bracht de veiling, bezocht door zeer veel BN’ers en Captains of Industry, 1,2 Miljoen Euro op.

De opbrengst van gaat volledig naar onderzoek naar Kinderkanker.

gr,
Hans Mennink

Dat is prachtig.echt een goede en geslaagde actie.

Voeg me bij Scarabe,…Hans enige kans op een pic van de geveilde Pendulum ?

Het doet mijn achting voor de heer van der Klaauw nog verder stijgen, niet voor de prijs maar voor de donatie! Top!

Hierbij een foto van het horloge dat tijdens het Quality for Life liefdadigheidsgala geveild werd

gr,
Hans Mennink

Hoop dat hij (zij?) een goed baasje/bazinnetje heeft gekregen. Wel eentje die goed in de slappe was zit tenminste! :slight_smile:

Heel mooi horloge zeg. Erg chique. Is dit een one of a kind? Wat kost zoiets nou gewoon id winkel als ik vragen mag?