Record WWW

Soms staan ze op marktplaats, slechte foto’s en het vermoeden dat ze een hard leven hebben gekend. Eerst bod van een ander € 50,25, vervolgens maar eerlijk gecommuniceerd en uiteindelijk mogen kopen. Zo trof ik 1 van de 12 (Ik tel Enicar niet mee) Dirty dozen aan;

Na een uurtje liefde en verzorging;

Man man man ik ben gek op de glossy plaat in combi met Radium groen. Eigenlijk gekocht om pa cadeau te doen maar dat wordt een lange innerlijke strijd :wink:

Samen met zijn maat, nog voor de polywatch behandeling;

Kom maar door met de WWW’s als je ze hebt!

Gr. Roel

14 likes

Kan niet om de pols :grin:

1 like

Té zalige vondst :slight_smile:

Heel gaaf zeg, vooral na het poetsen. Ik heb er nog nooit een gehad, wel een keer zo’n issued CWC maar die droeg ik veel te weinig. Wat is de maat van deze?

Prachtige vondst, gefeliciteerd!

Geweldige vondst :+1:
Heb een duitser,een KM Wiemer van de KriegsMarine.

1 like

Mooi man! :thumbsup:

Ik heb alleen nog z’n jongere neefjes:

Ik heb een Timor gehad, maar omdat ik niet de wil heb om ze alle twaalf te verzamelen heb ik die toch maar verkocht. Overigens is jouw Record nog wel in een prachtige toestand, veel draagplezier!

35 / 36 mm ex kroon.

1 like

Top maat!

Goed bezig Roel :smile:
Zo’n klokje knapt toch flink op van een poetsbeurt en een hip bandje ! :thumbsup:

Picture: unknown ebay seller.

Ook maar weer een G10 Pulsar gekocht. En dus spijt van de CWC en fatboy Precista… Ik zou rustiger aan doen maar het is een vloek :slight_smile:

2 likes

Die kosten toch geen drol Roel. :wink: Ik zou er meteen een paar Precista’s en cwc’s bij halen.

Deze heb ik al vaker voorbij laten komen, zelf opgelapt in 2008 - was behoorlijk verprutst, maar gelukkig niets onomkeerbaars. Nato is canvas, behoorlijk “period correct” dus. Draagt prettig, maar bandje is net iets te dik onder een overhemd. Luxe-probleempje…

1 like

Super Peter!