Vanaf september start ik bij een nieuwe baan, naast dat de tas al redelijk afgeschreven is heb ik nu ook nog geen reden meer hem te gebruiken. Nu hoorde ik van banden expert en forumlid Ko dat hij niet zo makkelijk aan zwart leer kon komen. Ik heb hem de tas gestuurd, deze bleek grotendeels geschikt en als dank heb ik weer van hem een stukje tas terug gekregen:
Dat was de standaard brugpieper-tas. Na de
brugklas werd deze snel ingewisseld voor een
hippe
rugzak.
ik had em gekregen toen ik naar groep 6 ging. toen kregen we huiswerk en moesten er boeken en schriften meegenomen worden. wat was dat pokkeding zwaar! hij verhuisde telkens van de ene rode hand naar de andere :?
maar zijn wel stevige dingen.
nou al heel snel werd ie in de brugklas vervangen door n rugzak. moest namelijk met de fiets, en dan is zo n loden tas geen pretje om mee te nemen. vooral met nog meer boeken en schriften…
maar beetje erg off topic aan t worden.
waar ik ook beetje spijt van heb is dat ik tijdens mnn reis door tibet geen stukje yakleer had meegenomen. maar tja, toen had ik ook nog niet zo een interesse voor lederen bandjes.
Ik heb mijn hele LTS tijd met mijn schooltas gedaan… alleen toen ik naar de Derde klas ging heb ik de achterkant versierd met een Vlakvullend TAG logo… toendertijd was TAG de geldschieter achter Mclaren F1, met de TAG-Porsche 1.5 liter V6 Turbo…ohja… er stond ook nog ergens een playboy logo op natuurlijk…
en… het opschrift… Bij brand laten staan, en volg mij niet, ik ben ook verdwaald… kortom… ik denk niet dat ik op mijn schooltas nog een blanco stukje leer terug kan vinden…
'k heb nog wel ergens wat van die bruin lederen Cameratassen… ideetje…