Red bull en tag heuer

Als TH in waarde gaat stijgen zal dat uiteindelijk veel meer van doen hebben met de inbreng van JCB. Sponsoring is daar een onderdeel van…

Ja, maar waar hebben we het dan over? Wat is dan die ‘waarde van TH’? Vandaar mijn vorige post. En overigens deed (TAG) Heuer natuurlijk al heeeeeel lang voor Biver aan marketingactiviteiten als sponsoring, brand ambassors, etc… Verder moet je ook een beetje mazzel hebben en dat hebben ze nu met Verstappen. Maar ook hierop heeft Biver geen invloed. Ik heb begrepen dat Biver wel de kosten bij TH enorm heeft teruggebracht, een aantal activiteiten heeft afgestoten en alle onderdelen van TH weer winstgevend heeft gemaakt. Verder is er natuurlijk de nieuwe designkoers en het opvallende wapenfeit van de ‘betaalbare’ tourbillion (CAR5A), waarover hier op HF trouwens opvallend weinig (niet?) is gesproken.

Je hebt (alweer😀) volkomen gelijk. Uiteraard heb ik geen glazen bol maar Biver een beetje kennende zal hij met name de modellenlijn stroomlijnen. Daarnaast meer duidelijkheid brengen in de twee collecties (TAG Heuer en Heuer) en daarmee een (grote) groep nieuwe liefhebbers trekken die niet zeuren en miepen over hoe het was maar gewoon geld uitgeven.

Even terug had ik een linkje geplaatst in Horloge Filmpjes; The long view with Jean-Claude Biver waarin monsieur Biver een verhelderend en eerlijk beeld schept wat hij voor ogen heeft.

1 like