zullen tag heuer horloges flink gaan meeliften op de successen van Max Verstappen en in waarde gaan stijgen?
Nope
Mooi, topic kan weer dicht.
Nou dit topic kan wel dicht nu, lijkt meā¦
Ja, dacht eerst laat ik het nog proberen te onderbouwen, maar lukte me niet
Niet zolang de Outlet in Roermond niet stopt.
Kijk, dat is al een begin. En inderdaad niet goed, hoewel leuk voor klanten natuurlijk.
Bah, ga mijn TH maar wegdoenš
Ze zullen echt niet in waarde stijgen. Maar Tag Heuer is wel heel goed bezig met hun sponsoring en marketing. Denk dat ze zeer veel gaan verkopen.
Even hypothetisch gezien kan ik me voorstellen dat āhĆ©tā limited edition TH āMax Verstappenā horloge best in waarde kan stijgen als Max b.v. over 2 of 3 jaar wereldkampioen word(het zal dan mogelijk een korte tijd een gewild horloge worden onder de raceliefhebbers, maar niet onder de horlogeliefhebbers).
Dat is alleen zo aangenomen dat TH dan geen Max Verstappen Limited v2.0 gaat uitbrengen, en Tag Heuer kennende zullen ze dat nu juist wel doen.
Maar voor de andere TH horloges dekt ānopeā de lading helemaal.
Ik betwijfel of Tag in waarde gaat stijgen door Max verstappen. Wellicht kunnen ze door slimme marketing wel meer horloges verkopen.(Dit zie ik nog wel gebeuren)
Dit topic doet me denken aan de Michael Schumacher speedy: http://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-speedmaster-schumacher-yellow/
Naar mijn weten is dit ook niet een collectors item geworden. 2e hands prijzen zijn i.m.o. redelijk laag. (zeker voor een omega speedy)
Like! 39mm?
Voor een Reduced valt het enigszins mee, zo goedkoop is het niet.
Alleen als hij dat met red bull gaat worden denk ik. Mocht dat bij bv Mercedes gebeuren is er weer een ander horloge merk aan hem gekoppeld, of mag TH dat dan alsnog doen?
Zoiets wordt pas geld waard als de naamgever sterft, dus laten we hopen dat dit niet gebeurtā¦
Wat een gezeur van sommige azijnliefhebbers om dit topic meteen alweer te sluiten.
De vraag is zeer horloge gerelateerd, enne Rolex is ook ooit klein begonnen
Ik denk dat de Max Verstappen limited edition wel waardevast zal blijven. De oplage is met 500 niet groot dus leuk voor F1 liefhebbers wereldwijd en Nederlandse F1 en horloge liefhebber.
Dus als je het horloge mooi vind, waarom nietā¦
Mee eens⦠ik verwacht hem een deze dagen te ontvangen. Of die nou meer of minder waard wordt ik heb hem gekocht omdat ik hem mooi vindā¦
Yep, bijna ideale maat. 40-41 is perfect voor mijn polsenā¦
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Vraag jij je af of het succes van Max Verstappen:
1 voor TAG Heuer aanleiding zal zijn om bijvoorbeeld komend jaar de prijzen voor nieuwe TAG Heuer horloges met 20% ofzo te verhogen?
2 de prijzen/restwaarde van gebruikte TAG Heuers ineens met bijvoorbeeld 20% zal doen stijgen?
Want dergelijke directe gevolgen verwacht ik niet. Wel denk ik dat een succesvolle sponsorship als deze gunstig is voor de merkwaarde en merkbeleving. Uiteindelijk zal dit dus voor TAG Heuer toch voordelen opleveren.