Redelijkheid

Is dit type watch nu echt 470 euro in de verkoop?
Vraag 2; wie vindt dit een exemplaar met reden tot bestaan, omdat het een hommage is aan de rolex.
Vraag 3; Is er een handelaar op het forum die hem nog als ongebruikt heeft liggen

2 likes

Welk lid kan hier Vietnamees lezen?

Toevallig net gegeten. Laat me even een uurtje oefenen.

8 likes

1 nee
2 nee
3 weet niet
:joy::joy:

Wat is dan waar een gemiddelde actuele prijs voor een nieuwe?

Ik zou @Dao snel een berichtje sturen als ik jou was.

3 likes

Okay, thnx!

Dat mag Joost weten…oh wacht

1 like

Rrrr…

image

1 like

Voor die versie zou ik geen €470 betalen

Voor deze zou ik meer betalen

afbeelding

Blauw met twotone bestaat verder niet maar heb ik zo gecombineerd.

En ik verkoop hem (binnenkort) :wink:

12 likes

Geweldige sales pitch :joy:

8 likes

Razend benieuwd naar je zoektocht voordat je hierop uitkwam.

Is het verder je eigenlijke vraag of je deze moet kopen?

Dat met die hommages vind ik altijd wat lastig. Je ziet ook Super Sevilles en Princes als warme broodjes over de toonbank gaan. Ik vond die beide best prima.

Oei, nog duurder

1 like

Supermooi die blauwe, maar dat cleane wit van die andere dial boeit me. En als hij dan goedkoper is wat zou dan een prijs zijn voor een nieuwe ?

1 like

Voor die versie die jij laat zien, heb ik niet zo lang geleden €250 ofzo betaald op MP en daar andere dial en wijzers ingezet. Niet nieuw overigens, je ziet ze nieuw niet meer (praktisch)

Okay. Die wijzers zijn aan de korte kant he?

1 like

Tja eigenlijk was ik er al uit. Dat moet m worden. Ik wilde eigenlijk daarnaast verschillende meningen over dat " misschien foute horloge" horen. Maar je weet ook niet of je hem echt wel nieuw te pakken krijgt. Zoals werd gezegd ze zijn eerder 2e hands te koop te vinden.

1 like

Klopt. Die wijzers zijn zo vanwege de steentjes op de dial. Maar voor de blauwe dial die ik erin zette waren ze idd erg kort, vandaar ook nieuwe wijzers.

Duidelijk