Ik denk ook dat dat vaak de reden is. Een pasje stop je ook nog wel makkelijk ergens weg ( in je portemonnee bijv ).
Serieus? Dat had ik niet verwacht, maar wel bijzonder.
Dit.
Horloges zijn een hobby.
Papieren hou ik bij voor de garantie, indien van toepassing. De rest is ballast.
Natuurlijk niet! Als Rolex expert weet ik dat toch
Graag gedaan voor wat hoort heurt wat.
Laksigheid, slordigheid en domheid. Voila 80% van de verklaring waarom B&P niet meer aanwezig zijn. Ruimtegebrek vind ik geen reden. Dozen kun je in elkaar bewaren, kwestie van beetje organiseren.
Doorverkopen. Dan heb je zo ā¬200 korting op jouw horloge. Extra schakels ook op marktplaats. Tags, stickers, kalenders, overal is een markt voor.
En later zelf weer terug kopen
horloge dozen kun je niet echt in elkaar bewaren, toch zal ruimtegebrek inderdaad meestal geen reden zijn.
Bon van de wasmachine, laptop, tv etc flikker ik ook weg eigenlijkā¦en dan kan je roepen ā,en de garantie dan!?ā nou, de enkele keer dat ik van de garantie gebruik had willen maken kon het weer niet want kleine lettertjes, gebruiksschade et
Ik gooi meestal alles gelijk weg. Van de zenuwen vaak. 3 jaar gewacht op een belletje van de AD. Horloge binnen. Ja, wat moet je er mee? De spanning is er al af. De reis belangrijker dan de finish. Ik ben ook heen handelaar, dus hoppa ZO de kliko in. Scheelt weer ruimte in de lege kasten thuis.
Garantiebewijzen heb je toch al jaren niet meer nodig. Elke aankoop die je doet staat toch in elke winkel in het systeem.
Nee, ik heb onlangs een Datejust gehad die origineel uit Canada kwam, garantie gevalletje dus moest naar schaap en kreeg het alleen vergoed als ik de garantie pas erbij had.
Ik bedoelde eigenlijk meer het soort artikelen waar ady het over had.
Is dit een grap? Heb je nu wel of niet de papieren erbij?
Och och och. Ik vind het prettig een doos te hebben om zo het zaakje compleet te houden. Verder zal mijn horloge de binnenkant van de doos na het uitpakken niet meer zien. Mijn horloge ligt daar waar die af gaat. Zeer divers wel.
Leeg is toch leeg
Ik heb dat net andersom. Heb veel liever de papieren erbij, de doos kan ik nog wel aankomen als ik dat wil maar de juiste papieren niet.
Het was een grap heb vaker een Rolex gehad.