reeël aanbod of een prachtige fake?

ik vroeg mij dus af of ik hier met een gerust idee op in kan gaan

Het is wel handig als je de site even vermeldt…

Lijkt me niets mis mee, maar houdt wel rekening met pittige verzendkosten en ongeveer 20% extra voor inklaring, douane, btw, etc.

Volgens mij is het een Duitser die verkoopt?

Eterna is mega incourant, kijk maar in het blauwe deel. Dus dan zou ik ook veel korting verwachten bij een nieuwe

heb slechts een printscreen, en ik weet de site niet meer, het was een Zwitserse soort verkoop site

Vandaar rekening houden met extra kosten.

Kun je lang wachten :+1:

Hoe bedoel je? Op korting? Of tot je eterna verkoopt? :wink:

2 likes

:point_up: Ik denk dat.

Vintage Eterna’s zijn een ander verhaal uiteraard.

Zoals gezegd Eterna maakt prachtige horloges maar schrijven als een dolle af als je die tegen retailprijzen koopt. Genoeg te vinden voor fors lagere prijs, maar let zoals gezegd op de bijkomende kosten. Hier een voorbeeld van zo’n goed geprijsde Super Kontiki op Chrono:

Op korting, ben deze kontiki al dik een jaar in de gaten aan het houden😉. Of een eterna verkoopt…geen idee, heb hier nog geen kontiki duiker aangeboden gezien🤔. GS verkoopt hier ook niet😎

Ik weet niet welke je zoekt, maar zelfs op de site van Gassan (of was het nu Schaap?) heb ik Kontiki duikers flink afgeprijsd gezien. Vaak zijn het wel de grotere versies.

Zo eentje? :wink:

1 like

Nein, deze zijn makkelijk voor een lekkere prijs te krijgen. Ook gedragen vrij goed te vinden idd voor mooie prijzen.
Moet er wel bij vertellen dat ik bevooroordeeld ben😉.
Deze heeft me ook maanden geduld gekost er een te vinden voor een leuke prijs.

5 likes

Deze typen Eterna horloges waren rond afgelopen Black Friday flink afgeprijsd bij Ashford.com. Helaas zelf achter het net gevist, maar je kan niet alles hebben…
Naar ik vermoed zijn de forse prijsdalingen ook gerelateerd aan de aanhoudende ellende bij Eterna (onder Chinees wanbeleid)…

Dan wordt het een stuk lastiger om hem te kopen.:thinking:

1 like

Dit is de site

je zou eerst moeten vragen of hij wel naar het buitenland levert, dat doen veel lui op die site namelijk niet, en dan wat dat kost en tenslotte rekening houden met 21%BTW en inklaringskosten.

dank voor de feedback, in maart ben ik weer in CH, heb er een vast adres , indien het versturen per post ter plaatse een voordelige keus is, ik denk dat dat zeer regelmatig gebeurd, overweeg ik het misschien, want ik was best gecharmeerd van de kontiki chrono. en de Chinese bemoeienissen met Eterna zullen weinig consequenties voor de kwaliteit hebben.

en Maurits nog bedankt voor het vinden van de site:slightly_smiling_face: