Referentienummer horloge Montblanc

Beste medeforumlid,

Vandaag ben ik in Parijs verleid geweest door volgend Montblanc horloge (39 mm).

Alleen bij het thuiskomen, merk ik dat het serienummer onjuist werd genoteerd (of ik lees het verkeerd af) door de verkoper. Aangezien ik zelf niet meer in de buurt ben en ik het horloge online wil bestellen, roep ik de hulp van het forum in.

Het zou moeten gaan om het eerste horloge die vermeld staat met referentienummer “128684”. De Star Legacy serie al volledig bekeken op de site, maar niet het exacte horloge teruggevonden.

Wie helpt mij uit de nood?

Met vriendelijke groet,
Lucas

Ik kom tot de 116511, maar die heeft alleen geen zilverkleurige wijzers.

1 like

Zeker en vast ook een prachtig horloge, maar is inderdaad niet identiek. Het horloge op de foto was ook te verkrijgen in een gouden-zilvere editie, waarbij de kast in deze combinatie werd vervaardigd. Allemaal precies onvindbaar op de officiële site.

Deze komt in de buurt in de 42mm
MPN: 117577

1 like

Ik denk dat het nummer wel klopt maar dat je een speciale boutique versie hebt gepast. Want deze combinatie is nergens vindbaar, dit model met Breguet numerals is of stalen kast met geblauwde wijzers, of bi-color kast met gouden wijzers. Maar bel anders de winkel even.

2 likes