Door een administratieve fout kreeg ik ergens in 2001 een mooi bedrag terug van Essent. M’n vriendin dacht al aan nieuwe laarzen maar ik vertelde haar dat ik me er een mooi horloge van ging kopen Het werd een Re-issue;
Vervolgens kwam weer een periode van zoeken - meetings- kopen - verkopen - lezen - vragen - onderhandelen - kopen - verkopen. Bizar mooie stukken mogen dragen. Hier een willekeurige selectie;
Nu lijk ik weer op een relatief rustpunt te zitten; de oude Mark II natuurlijk nog in bezit, een dikke Omega en een Rolex. Allebei modern ceramic want dat vind ik toch wel een erg gave ontwikkeling;
Wat de hobby in de toekomst brengt? Geen idee, voorlopig ga ik het een beetje rustig aan doen. Met 2 kinderen liggen de prioriteiten anders en door een drukke baan heb ik minder tijd voor online vriendjes. Hopelijk houden we onze Munchen reis (of een andere studie reis) er in. Verder houd ik me me maar vast aan de spreuk van Zeemeester; “horloges komen en horloges gaan, het is niet anders”.
::oDit noem ik met recht adembenemend op hoog
niveau :#::o
Hoho… ik heb dus alleen nog de Speedy, de Planet Ocean en de GMT.
Maar als ik eens echt ga zoeken vind ik nog wel meer foto’s van horloges waar ik (even) mee gelopen heb. En de foto’s van de meetings zijn ook altijd wel leuk om terug te kijken. Waren toch mooie tijden (tu)