Refurbished horloges

Iemand ervaring hier mee?
Zijn het kneusjes, of is er na reparatie weinig mee mis?
Korting van soms 70% is natuurlijk leuk meegenomen

https://watch2day.nl/merk/refurbished?profile=828606&utm_source=copernica_mail&utm_medium=gemistedeal&utm_campaign=2016-11&utm_content=cid489_20190517

Nope geen ervaring mee maar dit staat er: Omdat deze horloges al uit de verpakking zijn geweest, kunnen ze lichte gebruikssporen vertonen, krasjes, onvolkomenheden en kleine optische imperfecties.

Ze zijn in ieder geval perfect functionerend zeggen ze maar je weet nooit wat je krijgt want ze gaan niet elk horloge afzonderlijk op de foto zetten voor je meen ik. Dus je koopt niet wat op het plaatje staat.
Je kunt dus een perfect horloge krijgen in niet originele verpakking maar ook een horloge met een vervelende kras die je stoort.

Refurbished of niet, het blijft veel geld voor een made in China klokje.

4 likes

Als voorbeeld: een gerefurbished Invicta bij horloge 2dag van 379 voor 101,95. Bij Bol 129 nieuw. Hou het geld in je zak en koop een fatsoenlijk horloge. (bv uit het blauwe deel)

Zijn ook niet de horlogemerken/modellen waar de gemiddelde horloge liefhebber op het forum warm voor loopt.

1 like

??

1 like

Dat is raaaaar :innocent:

p.s. met Invicta is weinig mis, ik heb er al een, maar die blauwe is ook niet onaardig.

p.s. 2 ook in het blauwe gedeelte alhier kun je van een heel koude kermis thuis komen…:scream:

2 likes

Bij Watch2day waar de oorspronkelijke prijzen als een lul op een drumstel slaan. :joy:

en de horloges al helemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Sigaar uit eigen doos aanbiedingen

Dat die zooi het ā€˜refurbishen’ waard is vind ik het meest verbazende…

4 likes

Waarschijnlijk zijn het gewoon terug gestuurde horloges die al uit de verpakking zijn gehaald. Het lijkt mij sterk dat Watch2day een service centrum heeft :joy: