Dat zou ik dus graag bevestigd of ontkend zien. ![]()
Grand Seiko maakt iedere week een LE. Dan mag HF er toch wel 2 (of 3) per jaar? ![]()
Als ik het goed heb, krijgen we een stemronde voor de 3 voorstellen. Een aanbetaling is nodig om een stem uit te mogen brengen. Het horloge met de meeste stemmen wordt de HFLE
Mocht het horloge waar je op gestemd hebt niet winnen, krijg je de aanbetaling terug. Als er dan nog plaatsen over zijn bij het winnende model, kun je daar alsnog op inschrijven. Mocht je bv 2 modellen de moeite waard vinden om aan te schaffen
Of op alle projecten inschrijven,dan maakt je stem geen verschil maar je hebt iig een LE ![]()
Yes,
klinkt goed
Dan moet je twee keer aanbetalen⦠en heeft je stem eigenlijk geen nut, want beide hebben een stem en je helpt niemand aan een meerderheid .
Er is geen kiesdrempel. De meeste stemmen is de winnaar en wordt uitgebracht. Thatās it!
Je stemt eigenlijk tegen de derde, dan.
Yep, das enige.
Het is duidelijk ![]()
Zover ik begrepen had is het een maximale uitgave van 175 stuks.
Wat als er 2 horloges met 175 stemmen en dus aankopen zijn?
Ikzelf ga voor ƩƩn van deze, maar kan me bij alle 3 voorstellen dat ze de 175 aan stemmen kunnen krijgen.
(edit: 175 stuks)
Kanā¦. Maar we zijn nog nooit boven de 100 stuks uitgekomen volgens mij. (86x in 2019 weet ik nogā¦)
Er zijn een hoop mensen die iets vinden, maar de aankoopverplichting bij een stem zorgt ervoor dat een hoop āroepersā niet kopen. 600-1000 euries blijft serieusā¦
Maar we zullen zien
Is er een goede reden om maar 1 hfle uit te brengen? Als leveranciers tevreden zijn met de prijs behorend bij een minimaal aantal waarom zou je dan niet alle potentiƫle kopers benutten als dat aantal gehaald wordt?
Stel dat op alle voorstellen 50 kopers afkomen, krijg je op zān best 50 (of met wat overlopers 70) tevreden kopers. En vooral veel teleurgestelde personen. Win-win lijkt mij om alle horloges uit te brengen.
Het is nu eenmaal een competitie. En zoals Henny Huisman al zei, er kan er maar 1 de winnaar zijn. Zou ook wel afbreuk doen aan de uniekheid van een HFLE
Dan wordt het eerder een inkoopactie dan een HFLE, maar dat is ook wel eens eerder gebeurd.
Volgend jaar is er weer een mogelijkheid natuurlijk!
Uiterlijk⦠mag van mij vandaag wel hoor!
Je kan ook nog een voorstel indienen?
Moest voor 1 juni toch?
Vind ik ook, kom maar door met die verkiezing!
Spannend allemaal. Drie schitterende horloges, zoals ze zeggen kiezen blijft verliezen in ieder geval een dikke proficiat aan alle drie de indieners, jullie hebben schitterend werk geleverd