Dat zou ik dus graag bevestigd of ontkend zien. ![]()
Grand Seiko maakt iedere week een LE. Dan mag HF er toch wel 2 (of 3) per jaar? ![]()
Als ik het goed heb, krijgen we een stemronde voor de 3 voorstellen. Een aanbetaling is nodig om een stem uit te mogen brengen. Het horloge met de meeste stemmen wordt de HFLE
Mocht het horloge waar je op gestemd hebt niet winnen, krijg je de aanbetaling terug. Als er dan nog plaatsen over zijn bij het winnende model, kun je daar alsnog op inschrijven. Mocht je bv 2 modellen de moeite waard vinden om aan te schaffen
Of op alle projecten inschrijven,dan maakt je stem geen verschil maar je hebt iig een LE ![]()
Yes,
klinkt goed
Dan moet je twee keer aanbetalen⦠en heeft je stem eigenlijk geen nut, want beide hebben een stem en je helpt niemand aan een meerderheid .
Er is geen kiesdrempel. De meeste stemmen is de winnaar en wordt uitgebracht. Thatās it!
Je stemt eigenlijk tegen de derde, dan.
Yep, das enige.
Het is duidelijk ![]()
Zover ik begrepen had is het een maximale uitgave van 175 stuks.
Wat als er 2 horloges met 175 stemmen en dus aankopen zijn?
Ikzelf ga voor ƩƩn van deze, maar kan me bij alle 3 voorstellen dat ze de 175 aan stemmen kunnen krijgen.
(edit: 175 stuks)
Kanā¦. Maar we zijn nog nooit boven de 100 stuks uitgekomen volgens mij. (86x in 2019 weet ik nogā¦)
Er zijn een hoop mensen die iets vinden, maar de aankoopverplichting bij een stem zorgt ervoor dat een hoop āroepersā niet kopen. 600-1000 euries blijft serieusā¦
Maar we zullen zien