Regels en data HFLE 2026

Ben benieuwd of er meer inzendingen komen die net zo concreet zijn als die van @Brunmontagne :sunglasses:

2 likes

Als al het gras zo weggemaaid is verwacht ik van niet :man_shrugging:

2 likes

Ik hoop dat Pange een gooi doet met de nieuwe Angelier. :rofl:

4 likes

Nieuwe regel: minimaal 2 inzendingen en tegelijk laten presenteren. Keuze uit 1 is eigenlijk ook niets (tenzij het je smaak is) :man_shrugging:

6 likes

Volgend jaar januari wil ik wel weer inventariseren of er eventueel interesse is in een ā€œHorlogeforumFortisā€. Brunmontagne is de keuze voor 2026

8 likes

Hoe kom je daarbij? Er is nog lang niks definitief hƩ, de Brunmontagne is alleen de enige met een actief topic aangaande een ontwerp.

3 likes

Misschien de Loekasjenko :grin:

Dat klopt niet, Brunmontagne is de enige zichtbare, want een topic met polls etc.
(bij mijn weten is er geen ander voorstel in aantocht, maar in theorie kan dat nog tot 1/6/26)

2 likes

Wat meer voorbereiding is wel nodig en het was me ontschoten om begin van het jaar een eerste opzet te doen. Daarnaast bedoel ik het geheel positief hoor, dat ik Brunmontagne de credits geef voor de 2026 editie te ontwerpen.

Daarnaast ben ik natuurlijk al wel heel benieuwd of er interesse is in een HF Fortis.

11 likes

Zeker interesse! Heel mooi merk. Alleen ik ben bang dat een Fortis horloge zó duur gaat worden dat het lastig is mensen over de streep te trekken. Alles zo rond de 1000 of 1200 euro is leuk om mee te doen.

1 like

Dankjewel ! En bedankt voor de reactie. Als dat deelnemers tegenhoudt dan is het inderdaad geen goed idee om het verder op te pakken. Startbedrag zal rond de € 2.300 zitten.

1 like

Ach budget verdubbelen is ook wel een HF-traditie. :grin: Dus misschien moet je ook gewoon gaan peilen of er interesse is in een Fortis HFLE met prijskaartje van rond de 2.300 euro? :ok_hand:

2 likes

Zeker interesse, maar voor dat geld mag het echt wel wat voorstellen…

1 like

Dat doen de huidige versies al. Maar nog meer bijzonder is inderdaad een mooie uitdaging voor de HFLE.
2027 is ook het jubileumjaar:
ā€œ40 jaar Fortis Fliegerā€
(Ik wordt er zelf alweeeeer enthousiast van)

7 likes

Zou ik wel aan mee willen doen,de Brunmontange is het niet voor mij en de Laco is helaas de B-Uhr Flieger,A-versie was wel een kanshebber voor mij.

3 likes

Zou wat zijn hĆØ?!

Hoe lang heb ik nog om met een voorstel te komen? :sweat_smile:

Welke voorstellen zijn er nu?
Brunmontagne
Laco
Fortis
Revolut
?

2 likes

Volgens mij zijn er op dit moment twee concrete voorstellen: Brunmontagne en Laco, tenzij ik iets gemist heb…

1 like

De zoekfunctie vertelt ons dat er tot nu toe twee voorstellen zijn:

5 likes

Misschien is het al ergens te vinden, maar ik had al wat gelezen en niet dadelijk gezien…
Wat als 2 horloges de kiesdrempel halen? Worden beiden dan gemaakt?

Ik acht dat dit jaar absoluut realistisch en wil weten waar ik potentieel aan toe ben als ik op twee voorstellen stem…

Is het niet meeste stemmen gelden?

1 like