Regenachtige zaterdag 22 mei....stukje huisvlijt

Tijdje geleden had ik een paar mooie stukjes gedroogd eiken over van het maken van een luxe trap. Deze mee naar huis genomen…met verder geen idee wat er mee te doen.

Gisteren op een zeer regenachtige zaterdag zag ik in de ochtend weer 4 horloges op het kastje in de badkamer liggen…

Bedacht mezelf hier effe wat te voor gaan bedenken! Vervolgens een anderhalf uur de garage in gedoken en in de olie gezet! Deze ochtend was het droog! En klaar voor gebruik.

Lekker stukje huisvlijt :grimacing::stuck_out_tongue_winking_eye:

77 likes

En ook nog te gebruiken als kaasplankje? :+1:

6 likes

Kan ook ja! Multifunctioneel

2 likes

Tof :ok_hand: ik houd van dit soort projectjes. Hangt het nou aan de muur?

1 like

Handig gedaan én mooi!!

1 like

Nee. Staat op een schapje van het kastje

1 like

Ah nu zie ik het. Stom van me :face_with_hand_over_mouth: niet goed gekeken, ach ja het is nog vroeg

1 like

Mooi werk :+1:

Bord voor je kop :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Mijn beste,

Vlijtig bezig geweest!!
Het resultaat mag er zijn!!
Leuk hoor.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Knap gedaan, ziet er goed uit. :+1: Zou zelf mijn mobiel niet zo vlakbij de horloges plaatsen. Maar zeker een lekker stukje huisvlijt.

1 like

Leuk geworden :+1:

1 like

Mooi gelukt projectje! :+1:

1 like

Mooi!

1 like

U houdt ook nooit uw telefoon in de hand waar uw horloge om de pols zit? :innocent:

Denk dat het geen invloed op elkaar heeft. Heb in ieder geval zelf nooit gemerkt dat m’n horloges gemagnetiseerd oid werden door mijn telefoon.

Whoah! Mooi gemaakt, dat idee ga ik eens even schaamteloos van je kopiëren

2 likes

Ziet er goed uit!

1 like

Nice Thijs,

Wat zit er in de Leatherman pouch?
Ik ben dol op tools namelijk :grin:

1 like

Een leatherman Wingman

1 like

https://www.amazon.nl/gp/product/B084GWX3BY?pf_rd_r=18KR486NCNN2AAR5TY6P&pf_rd_p=068dcb83-95ff-4c8a-8a20-77190a6ffc04&pd_rd_r=f54864d0-20b6-4291-a000-03b243aaf0aa&pd_rd_w=YIDIp&pd_rd_wg=FPAxf

Scheelt weer 55 eurie!

1 like

Haha uiteraard wel, maar dat is een kwestie van minuten en geen uren. Online lees ik dat mobieltjes en magneten die in sluitingen (van tassen bv) zitten schadelijk kunnen zijn. Voorkomen is wat mij betreft beter dan genezen ook al schijnt magnetisme makkelijk te verhelpen te zijn met een demagnetizer.

2 likes