Regiobestuur Limburg vergadert

Soms komt het ‘regiobestuur’ voor inhoudelijk overleg bij elkaar. Geen ‘meeting’ maar gewoon een klein cluppie met klokkies en drank en slap OH’en. Doorgaans levert dit ons de volgende dag een kater op, maar het werk moet gedaan worden tenslotte…

Een beperkt groepje dat inmiddels de status van ‘vage cybervriendjes’ ontgroeid is gooit dan de klokjes op tafel en de bespreekt de wereldproblemen en lost ze net niet op.

Zo ook gisteravond. Een soms komen er toch weer nieuwe oude onverwachte klokken op tafel. Als attentie voor de gastheer (Het Kind) werd een feestelijk fles kinderchampagne meegenomen. Erg attent maar waarschijnlijk ondrinkbaar. Mannen bedankt het was gezellig!
:)-D

OpaWijnboer

enkele highlights…

Sjonge jonge, da’s niet niks wat daar op tafel ligt. Zo krijg je de avond wel gevuld… (tu)

Ziet er gaaf uit! Ik ben zelf ook een rasechte Limbo, heb ook horloges en hou ook van een feestje. Wanneer houden jullie weer 'n “vergadering”?

Het was top… (tu)

Voor mij was de absolute killer die “Ferrie Omega” (met jaren 70 shocksystem a la Ooswegel)… met bizarre rvs wijzerplaat!!!

Gr. Roel

Ik woon in de verkeerde regio :frowning:
Ziet er goed uit heren, zie bij die laatste pic zelfs nog een prijskaartje eraan hangen :wink:

(ik was er een heel klein beetje bij, er lag oud spul van mij bij…)

Deze Rolex is mooi!

Hallo Mike, is niet lullig bedoeld hoor, maar dit is een klein clubje van mensen die verder ook bij elkaar over de vloer komen en elkaar vaker zien. De bijeenkomsten zijn ook altijd bij iemand thuis. We houden dat graag beperkt in omvang en prive. Maar we organiseren ook wel bijeenkomsten in de regio waar meer mensen welkom zijn (en dan buiten ergens de deur) met een hapje en zo. Volg dit forum en wellicht kun je er een volgende keer bij zijn.

groet!

Hans (OKA Kind en OpaWijnboer) :)-D

De volgende keer kom ik met mijn hele familie op bezoek…:)-Den die is groot;)

De vraag die dan opkomt: hebben ze een beetje horloges en een wijnkelder? :smiley:

Volgens mij ben ik de enigste in de familie die geïnteresserd is in horloges dus dat wordt niks, een wijnkelder…misschien de rijke tak van de familie…:)o

Ik vond het heel gezellig.
Vandaag was het werktechnisch gezien niet de leukste dag maar ik had toch de hele dag een smile op mijn gezicht!

Die zwarte Tuna… ::o …wat een knallerX(

En die Ploprof,lekker stukkie ijzer!!(tu)(tu)

Groet,
Werner

wow …zie weer een hoop moois voorbij komen (tu)

Het “Regiobestuur” komt voor vergadering bij elkaar, jaja…Mooi excuus om even van huis weg te zijn zeker… :wink:

Toch leuk dat je het agendapunt “Wvttk” even letterlijk laat zien.

Fraai spul hoor…Stuur de notulen maar toe…

Alleen al kijken naar die kunstwerken laat het slijm in m’n mond lopen! (:P)

Jahaaaaa was weer super. Nog steeds bijzonder dat het relatief anonieme internet tot zoiets moois heeft geleid. En dat al jaren! Dat we nog maar vaak mogen vergadering :wink: En KIND, bdankt voor de gastvrijheid (ook la T) :slight_smile:

Gr Ron

Het gezelschap was weer veel te gezellig.
Superknallers op tafel !!

Had me voorgenomen om op tijd naar huis te gaan, maar die Limburgers weten van geen ophouden…:D.
Mooiste moment van de avond: Roel die helemaal zwijmelt over een Seiko…ipv een Rolex, er is dus nog hoop.

Vrijdag was daardoor zeker niet de leukste dag, maar inmiddels is het zaterdag…heading for “Aix la Chapelle”

Hans en La T bedankt voor de gastvrijheid.

Ik heb behoefte aan een kleine toelichting;

Er was eerst een grotere meeting gepland maar er waren echt heel veel afzeggingen (zeker 70%) en deze “vergadering” ontstond vrij spontaan.

Ik hoef me niet natuurlijk niet te verdedigen dat ik met vrienden afspreek en de hele avond over klokjes zit te l#llen… maar toch…;

We willen niemand van de NL fora buiten sluiten maar er spelen altijd 2 zaken;
Het eerste punt is dat “de Limbo’s van chapter South” :wink: heel kort bij elkaar wonen en dus vrij spontaan bij elkaar binnen lopen.

Het tweede punt is dat we zeer terughoudend zijn geworden met die open meetingen… We zijn wel eens benadert door vage figuren… en we willen altijd onze eigen veiligheid en die van onze forumvrienden waarborgen.
Opa wijnboer is op dit punt de naieve optimist en ik ben altijd negatief kritisch op dit vlak. Dit was altijd in balans tussen ons en altijd leuk… Tot we 30 - 40 aanmeldingen kregen en je dus strak moet gaan organiseren… en daar hebben we gewoon niet altijd zin in…

Kortom; ik hoop dat we hier gewoon lekker foto’s van spontane bijeenkomsten kunnen blijven delen zonder dat er negatieve sferen ontstaan.

(tu)

gr. Roel

Agge maar leut het

Krabong Schreef:

Ik heb behoefte aan een kleine toelichting;

Er was eerst een grotere meeting gepland maar er
waren echt heel veel afzeggingen (zeker 70%) en
deze “vergadering” ontstond vrij spontaan.

Ik hoef me niet natuurlijk niet te verdedigen dat
ik met vrienden afspreek en de hele avond over
klokjes zit te l#llen… maar toch…;

We willen niemand van de NL fora buiten sluiten
maar er spelen altijd 2 zaken;
Het eerste punt is dat “de Limbo’s van chapter
South” :wink: heel kort bij elkaar wonen en dus vrij
spontaan bij elkaar binnen lopen.

Het tweede punt is dat we zeer terughoudend zijn
geworden met die open meetingen… We zijn wel
eens benadert door vage figuren… en we willen
altijd onze eigen veiligheid en die van onze
forumvrienden waarborgen.
Opa wijnboer is op dit punt de naieve optimist en
ik ben altijd negatief kritisch op dit vlak. Dit
was altijd in balans tussen ons en altijd leuk…
Tot we 30 - 40 aanmeldingen kregen en je dus strak
moet gaan organiseren… en daar hebben we gewoon
niet altijd zin in…

Kortom; ik hoop dat we hier gewoon lekker foto’s
van spontane bijeenkomsten kunnen blijven delen
zonder dat er negatieve sferen ontstaan.

(tu)

gr. Roel

Yep Roel, hou het klein, want anders zit je 1) met een zeer groot organisatorisch probleem 2) met een NOG groter probleem inzake veiligheid !

Zo’n clubje binnenvallen is nog véél makkelijker dan dit bij een juwelier te proberen - en zelfs daar gaan ze al zeer driest te werk.

We zijn al blij dat we kunnen meegenieten van de mooie foto’s !

Nu, als men MIJ wil overvallen, presenteer ik mijn portefeuille…
Da’s voor mij véél voordeliger dan dat men met mijn horloge gaat lopen :wink:
Misschien een tip ? :smiley: