Leuke ruildeal overeengekomen met Reinout.
Vriendelijke kerel, fijn gesprek en een vlotte afhandeling.
Echt niets op aan te merken, aanrader dus!
Leuke ruildeal overeengekomen met Reinout.
Vriendelijke kerel, fijn gesprek en een vlotte afhandeling.
Echt niets op aan te merken, aanrader dus!
Een Omega AT overgenomen van @Reinoutdmvs
Deal was zo gemaakt en het horloge was zoals beschreven.
Na de overschrijving stond het geld nog niet op zijn rekening maar hij vertrouwde me op mn bruine ogen dat het wel goed zou komen.
Fijne vent waarmee je prima zaken kan doen. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas een mindere ervaring met @Reinoutdmvs
Ik heb de FAQ doorgenomen en volgens een topic van Jur is er dit geval sprake van een koopovereenkomst, gevolgd door radiostilte. Reden om toch een ervaring te delen.
Reacties waren sowieso wat trager en vroegen soms om een herinnering, daar kan ik wel mee leven.
18 mei is het eerste bericht bij mij geland met een voorstel.
Uiteindelijk ben ik op 26 mei akkoord gegaan met het voorstel van Reinout, met daarbij de opmerking dat ik een week in het buitenland ben op korte termijn waarbij Reinout aangeeft even bij terugkomst de overdracht te doen. Dit was op 27 mei.
Op berichten van mij op 27 mei, 6 juni en 7 juni is niet meer gereageerd waarbij ik gezien heb dat Reinout wel online is geweest, op verschillende momenten na mijn berichten.
Ik ga graag uit van het goede in de mens en in mijn laatste bericht heb ik de hoop uitgesproken dat het goed met hem gaat, alsnog geen reactie. Ik vind het jammer.
Mocht iemand de behoefte voelen om te reageren, liever niet. Maar mocht je de drang niet kunnen weerstaan, staat mijn PB inbox open.