Aangezien vanochtend bleek dat de zoveelste wekker het heeft begeven. Heeft iemand goede ervaringen met wekkers van een bepaald merk ?
ik heb een wekker van de hema , en die loopt prima en maakt als hij afgaat verschrikkelijk veel herrie
haha, dan heb ik waarschijnlijk te vaak op maandag mijn wekker daar gekocht want echt lang zijn ze nooit meegegaan.
Uit ergernis heb ik een rampmodel uit de blokker meegenomen maar die is dus nu ook kaduk. Probleem is: duurste hema of goedkoopste hema, het maakt in mijn geval niets uit. Het laatste atoom model is na verschillende quantum leaps ook in het zwarte gat van de vuilnisbak verdwenen. Aangezien ik wil voorkomen dat ik een telefoon op moet pakken met " ground control…to major Tom’…graag nog wat opties
ik heb vroeger toen ik thuis woonde wel eens een tijdklok aangesloten op de net spanning van mijn toren, volume vol open , niet gecheckt natuurlijk hoe hard hij eigenlijk stond en dan op 6:30 laten aflopen.
ik kan je vertellen wakker wordt je , het kost weinig (alleen waarschijnlijk een tijdklok) bij ons werd het helehuis wakker de buren wisten erover mee te praten en het is niet zo goed voor mensen met hard klachten
verder verslaap je je zeker niet.
Mijn advies:
koop een horloge met wekker functie, de Cricket of de Memovox. Die maken zo’n herrie, daar wordt je wel wakker van.
ik heb een Nokia
Van wekkers word ik niet wakker, ik heb een vrouw. God dank…
Tja ik heb ook een keer een audio set gehad waarbij je wakker kon worden en inslapen met aanzwellende muziek…ging goed tot iemand vergat de hardrock cd eruit te halen …’ the young ones " is dan ineens live action geworden…of ( misschien weet iemand wat ik bedoel…een specifieke cheech en chong sketch…)
Als wekker heb ik Tivoli Audio Model Three. http://www.tivoliaudio.nl/ .Perfect geluid in een prachtige vormgeving. Voor mij nooit meer iets anders.
Ja andre over die wekkertjes zit ik ook te denken,…ik heb nog een paar reiswekkertjes gezien van bekende merken. Ben alleen de links kwijt …dus maar weer even zoeken. als ik me het goed herriner ook die je horizontaal uit een foudraaltje haalt…
Heeft iemand nog leuke adresjes om te kijken in Adam ?
Leuk om te zien Andre, doet me een bbetje denken aan dat zak vest horloge van oris …ik heb er naar gekeken in een winkel maar om hem bij je te dragen was het etui een beetje onhandig. Ik weet ook niet meer of er een alarm op zat . Maar het neerzetten leek op de door jou geposte angelus.