Reisgenoot gezocht/Gaan we naar de Rikketik op 8 juli?

maar wel in voorraad , vorige week nog eentje besteld., binnen een paar dagen in house! kost incl. verzending 15 euri!

Heb geen creditcard dus moet even verder zoeken. :sunglasses:

eentje aanvragen , altijd makkelijk ,:+1:

Een creditcard aanvragen om een bergeon tool te kopen haha. Heb verder nooit een creditcard nodig gehad.

3 likes

Jij blijft graag bij de deur in de zomer ofniet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heb een abn amro wereldpas. :nerd_face:

2 likes

Ja goede, kun je een koffie in de trein kopen.
(Ik doelde op vliegtickets oid :smile:)

4 likes

Hoe doe je dat dan met hotels boeken, auto’s huren b.v. ? Vaak accepteren ze je niet als je geen creditcard overlegt.:relaxed:

2 likes

:laughing: :joy::joy:

(Ik sta iedere keer weer versteld hoe jij dat voor elkaar krijgt. Altijd de juiste plaatjes of zelfs filmpjes bij een post en -als het nodig is- ook nog razendsnel :+1:)

1 like

Ben naar zat landen geweest. Heb zelfs een half jaar in het buitenland gewoond. Nooit zo een kaart nodig gehad. :wink:

1 like

Europa, en net daarbuiten (Noord-afrika).

1 like

ah ja daar gaat alles cash natuurlijk

ik snap hem :wink:

2 likes

In principe heb je natuurlijk gelijk en zo ging het voor mij vroeger ook altijd. Ik ben opgevoed met het idee van ‘cash geld in je achterzak en anders niet’… en soms zelfs- als je iets duurs ging kopen- de poen gewoon in je sok :grinning: En gelukkig zijn er heel veel plekken waar dat nog steeds kan.

Ik heb echter ook best wel veel gereisd (ook voor mijn werk) en ben nog steeds veel op pad en mijn ervaring is dat er steeds vaker om mijn creditcard wordt gevraagd. Gaat zo ver, dat je in sommige omstandigheden zelfs geen auto of hotel kunt reserveren, of dat het op zijn minst heel veel moeite kost. Ik gebruik mijn credit card alleen voor dat soort dingen. Puur gemak. Verder nog steeds ouderwets cash geld in de zak :relaxed:

Edit: en pinnen met de bankpas natuurlijk. Daar heb ik me heel lang tegen verzet, maar daar doe ik nu- weer uit gemakzucht- ook aan mee! :smile:

2 likes

dus dat

auto huren in buitenland zonder CC is bijna niet te doen

1 like

Dacht dat jij je altijd liet rijden? Je gaat toch niet zelf rijden op vakantie? :grin:

1 like

vorig jaar nog, op de scooter met @Jeffreyh1984

was reuze gezellig

1 like

En het dan toch voor elkaar krijgen om “handsfree” te bellen :joy:

3 likes

Oh wauw, je bent scherp. Had niet eens gezien dat @anon50762135EV zo inovatief kon zijn!

die gozer voorop fungeert als dodehoekspiegel en de dame achterop als kofferbak

innovatie ten top

2 likes

Je kan gewoon en PayPal acountje aanmaken en hierop via ideal geld storten. In een paar minuutjes geregeld.