Reisgenoot gezocht/Gaan we naar de Rikketik op 8 juli?

Dag allen!

Ik wil voor de eerste keer naar de Rikketik. Nu wilde ik met het OV gaan vanuit Groningen. Echter, als er forumleden zijn die vanuit het noorden gaan, zou ik wel mee willen rijden. :slight_smile:

Zijn er leden die ook heen gaan?

Gr Goedhart

1 like

@Jeffreyh1984 rijdt wel!

6 likes

ik zou best heen willen, maar als ik de verhalen en foto’s bekijk elk half jaar hier op HF vraag ik me af of het de moeite wel waard is om 5 uur in de auto te zitten heen en weer… Ik denk dat ik oversla.

5 likes

Is toch op zondag de 9e?

Met het OV vanuit Groningen, je moet er maar zin in hebben…

1 like

Zomereditie is altijd zaterdag. Beurs is ook stuk kleiner dan normaal

1 like

Wist ik niet. Thanks!

Mijn beurs is ook altijd kleiner in de zomer :upside_down_face::beer::musical_note::dancer:

11 likes

Wie gaan er dit jaar? Ik twijfel een beetje. Heb alleen een tooltje nodig op dit moment, maar om daarvoor helemaal naar de rikketik te gaan. :nerd_face:

@Captaingingerbeardd, verkoop er eens eentje aan Adil

Ja, en dit keer niet zeggen dat ik net te laat ben of dat je ze niet op voorraad hebt. @Captaingingerbeardd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dan bel je mij toch…?

Ik (en 15 forumleden) wachten al ondertussen 1,5 maand op de huidige batch… Misschien hebben ze wat extra voorraad besteld. Als de tools gearriveerd zijn zal ik de leverancier even vragen of ze extra hebben. Of het wordt een andere versie… (f of s ipv SF) :slight_smile:

2 likes

Haha prima. Heb er nu een die stuk is.

Dat schiet op. Wel een Bergeon? If so, wat is er kapot aan?

1 like

Nee geen bergeon. Eindstuk is gebogen en een gedeelte van de twee ‘tandjes’ is eraf. Dus met wat moeite lukt het wel, maar hij is wel aan vervanging toe.

That was the moment… He knew he fucked up :joy::sunglasses:.

Ik zal het navragen zodra de aankomende batch binnen is.

1 like

Thanks. :speak_no_evil:

1 like

kan je hier ook bestellen!

https://www.cousinsuk.com/product/spring-bar-tool-bergeon-6767f-fine-ends

https://www.cousinsuk.com/product/spring-bar-tool-bergeon-6767s-standard-ends

:wink:

Net geprobeerd maar daar heb je een creditcard voor nodig. Die heb ik helaas niet. Kan alleen via paypall of iDEAL betalen.