Reishorloge onder de €100,- suggesties

Nog even afgezien van het feit dat dit een dameshorloge is.

1 like

Deze eis is alleen nuttig als je met zuurstof flessen gaat duiken. Als het alleen voor zwemmen of snorkelen is heb je echt genoeg aan 100m WR, dat geeft meer keuzevrijheid, ook bij Casio.

1 like

Ja ik ben blij dat ik naar Indonesië ging voordat ik een dork was met een account op HF - ik deed gewoon het horloge om wat ik toen had zonder daar verder al te veel over na te denken. Reader, het was een casio (WH800).

1 like

Het hele idee van dit forum is dat we heel de dag over horloges praten, serieus doen kan elders ook prima.:grimacing:

2 likes

Dit dus!

1 like

Good! In dat geval

en gaan voor echt horlogemerk (dus geen Ali), dat heel goed in elkaar zit, behoorlijk ‘hufterproof’ is (kan een stoot en heel veel water hebben) en er ook nog 'ns goed uitziet, met sterkte Heuer 844-vibe (inclusief originele Monnin case); maar toch geen ripp-off: H.G.P. maakte deze horloges ook al in de '70s.
Ik neem er in ieder geval eentje mee, als we volgend jaar weer naar Indonesië (het geboorteland van mijn vrouw) gaan. :indonesia: :desert_island: :diving_mask: :ocean:

12 likes

Maar als @willem nou bepaalde duidelijke wensen heeft, waarom dan toch proberen hem van iets anders te overtuigen.

2 likes

Zekers een kanshebber,voldoet volledig aan de eisen en is zeer robuust gebouwd,maar het is invicta,je bent er voor of niet,alvast zeer prijsgunstig!

1 like

Al genoemd maar een Vostok Amphibia is echt wel leuk, zéker voor vakanties.

Laat er nou één in het blauw staan zeg.:+1:

4 likes

Best leuke opties voor weinig geld. Bij Ali, ja.

2 likes

Zeker!

8 likes

In the good old days sloeg ik nog wel eens aan het Modden, dan krijg je dit.
690de50eb7f7d9a6ec8c3ae83055dbac5df0fb96_1_374x500

7 likes

200 meter waterdicht onder de € 100,- wordt goed zoeken.

Invicata heeft de Pro Diver 40 mm in verschillende kleurstellingen. Is een quartz en heeft een 200 meter waterdicht rating. Het is een soort van Submariner hommage. Kun je rond de €70,- nieuw vinden. Gooi er een nato op en hij ziet er meteen al wat minder poenerig uit. Foto even geleend van het www

4 likes

Als het 100m WR mag zijn , kun je bij Timex best wel leuke dingen vinden. Deze kan evengoed op NATO met zijn stoere looks.
57€ bij Amazon, deze Timex Expedition:

4 likes

Hele leuke optie!

1 like

@Drebin heeft jouw ideale Gshock as we speak in het blauw staan voor een dikke 65 pietermannen.

1 like

Indeed

Kun je voor het verschil een week eten daar :muscle:

6 likes

Voor net 3 euro meer een Casio G-Shock GW-M561OU. Solar en multiband en geschikt voor dunne polsen.

12 likes

Zeer goede optie.

4 likes