Hierbij een fotootje van mijn reishorloge. Gewoon omdat ik de “omlijsting” van de indices zo mooi vind. Mijn ultieme reishorloge als ik over de tijdzones heen ga. Hoewel wellicht niet verstandig want mijn reisverzekering zou verlies of diefstal denk ik niet volledig dekken (en ok, naar landen met echt veel criminaliteit gaat hij niet mee)
Maar ja, ik kan een GMT toch niet thuislaten, dan moet ik helemaal het tijdsverschil met NL uit mijn hoofd uitrekenen…
Fotootje gemaakt in het vliegtuig
Wat is jullie favoriete reishorloge? Houd je rekening met de waarde of gaat alles overal mee naartoe?
p.s. voor diegene die hem niet zo 1-2-3 herkent, het gaat om deze:
Mijn G-shock. Kan 2 tijdzones instellen, dus weet altijd hoe laat het in NL is. Belangrijker nog: is helemaal hufterproof, waterdicht, niet te kostbaar en is een solar dus nooit lege batterijen. Perfecte vakantie-/reisklok.
Dit was mijn travelcompanion vorig jaar in Zambia voor 3.5 maand lang. Horloge kost geen knoop. De tijd kan makkelijk verzet worden. Alarm functie heeft elke dag als mijn wekker gefungeerd. Niet te opzichtig en toch een retro model dat al vele tientallen jaren op de markt is.