ReizendeOomRoel

Steeds meer raak ik af van mijn credo: 1 pols, 1 horloge. Een leuk horloge van ROR kon ik niet laten voorbijgaan. Uitstekende communicatie en vlotte verzending!

Mooi horloge overgenomen van Roel
Dhl had er wel wat langer werk mee om het te bezorgen dachten eerst dat het kwijt was
Maar Roel en ik zelf zaten er bovenop dus na paar dagen toch goed gekomen en bezorgd
Bij mij nog wat onduidelijkheid over de kwaliteit
Volgens Roel is dat van deze beter komt van dealer op foto ook te zien die Roel stuurde
Prachtig horloge
Factuurtje komt nog met de mail komt goed
Fijn zaken gedaan te hebben Roel :+1:t3::+1:t3:

1 like

Nog even update
De factuur heb ik ontvangen top :+1:t3::+1:t3:
En horloge is zoals Roel zei en daadwerkelijk
Dealer top
Dank je voor de snelle reactie
Was zeer zeker fijn zaken doen top :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Breitling goodie gekocht van @ReizendeOomRoel

Goede prijs , perfecte levering
Kan hem alleen maar aanraden
Nogmaals merciekes
Tot de volgende

1 like

Heel goeie ervaring gehad met een aankoop van @ReizendeOomRoel! Correcte communicatie en snelle deal en verzending.

Ook hele goeie ondersteuning wanneer PostNL even compleet in de mist ging, met een oprecht gedeelde bezorgdheid. Ronduit 5 sterren!

1 like

Fijne communicatie met @ReizendeOomRoel , g-shock overgenomen voor mijn buurmeisje, zodra zij hem krijgt wel ff een NA, en idd, @Cobretti , Postnl… :roll_eyes: :grimacing: :sleepy:, zetten ze een doosje op het hek, naast 4 honden die ervan houden om pakketjes te versnipperen, terwijl alle andere bezorgers alles in de bekende afgesproken MEGA GROOTE blauwe gesloten aanhanger met deur voor het hek zetten . Maar ja, daar kan Roel nix aan doen en het is net goed gegaan. Keurig, als gezegt nieuw horloge, nogmaals dank

2 likes

Gewoon een TOPERVARING gehad met @ReizendeOomRoel! Van begin tot eind transparant, leuk gadget gekregen, super verpakt, direct verstuurd,enz…
Het is enkel aan te raden.
Bedankt!

1 like

Bedankt @Daan2 aka Hans! Ik wens je héél veel plezier met je Deep Sea :ocean: Sea Dweller “James Cameron”!

Setje bezeltools overgenomen van @ReizendeOomRoel , alles helder en goed verpakt helemaal veilig aangekomen! Aanrader! :+1:t2:

1 like

Leuk en snel zaken gedaan met onze @ReizendeOomRoel,nog een keer mijn dank Roel :facepunch:

1 like

Snelle deal gedaan met Roel @ReizendeOomRoel en alles naar wens verlopen en horloge helemaal zoals verwacht :ok_hand:t2:

Aanrader dus en zeker voor een herhaling vatbaar!

1 like

Een leuke Smartwatch voor een prikkie gekocht. Alles ging behoorlijk vlot en schappelijk! Kan hem zeker aanraden!

1 like

Een mooie watchwinder overgenomen van Roel. Hij reageert en verstuurd snel en het pakket was erg goed verpakt. Al met al een echte aanrader. :+1:t2:

1 like

Roel was weer actief, ditmaal als verkoper, en had een eenvoudige chronograaf te koop. Vlotte deal en uitzonderlijk stevig verpakt (…) verzonden. Dank je wel. Dit HF lid is door en door betrouwbaar!

1 like

Horloge van Roel overgenomen voor mijn zoon, snel verzonden en in goede gezondheid (als nieuw) ontvangen.Top 5 sterren.

1 like

Niet alleen wijsheid maar ook mooie horloges uit het Oosten :smile:

Een hele nette :apple: watch (voor mijn zoon) gekocht van Roel, supersnel verzonden en keurig verpakt. Het horloge in onberispelijke staat mogen ontvangen. Al met al een fijne originele Horloge Forum ervaring, aanrader :ok_hand:t3:

1 like

Paar weken geleden horloge verkocht aan @ReizendeOomRoel !

Super contact en vlotte afhandeling.

Roel, bedankt!

1 like

Deze week horloge overgenomen van @ReizendeOomRoel.
Heldere communicatie, vlotte afhandeling en prettig zaken doen. Aanrader

1 like

Een smartwatch overgenomen van Roel,aardige man ,netjes ingepakt en goed verzonden.
En ben blij met mijn smartwatch.
Dus zeer goede ervaring met Roel.

1 like

Afgelopen week een prachtige aanvulling op mijn collectie gekocht van @ReizendeOomRoel
Correcte en vlotte communicatie, goed verpakt en vlot verzonden. Aanrader.

Roel, nogmaals heel erg bedankt!

1 like