ReizendeOomRoel

Een mooie band van Roel overgenomen.

Helemaal mooi en in bomvrije enveloppe.

Prettig overleg en faire deal!

Zeker weer zaken doen met Roel @ReizendeOomRoel.

1 like

Een deal gemaakt met @ReizendeOomRoel :ok_hand:

Hier ben ik super blij mee :heart_eyes: Ik zeg 5 sterren voor deze top verkoper :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Gewoon een splinter nieuwe super chronomat van Roel @ReizendeOomRoel mogen over nemen.

Alles soepel verlopen helaas werd het verzenden ivm wederzijdse drukte en grote afstand. Ik had het graag face to face afgehandeld want je lijkt me een top vent.

Pakket was gewoon professioneler verpakt dan dat het regelrecht van breitling zou komen. Al met al heel blij. Bedankt en wie weet volgende x face to face.

1 like

Leuke Merkur gekocht bij @ReizendeOomRoel. Prima communicatie en supersnelle mooi verpakte verzending. Helemaal top.

1 like

Ook ik heb een prettige deal met @ReizendeOomRoel ervaren. Mijn fantastische Straum Opphav kwam snel en keurig verpakt binnen.
Prettige communicatie en online een fijn persoon, volgende keer wellicht onder het genot van een whiskey :tumbler_glass:

1 like

Idem hier, hele goede ervaring met @ReizendeOomRoel waar ik snel een deal mee had en waar ik in no time en bomproof pakketje thuis kreeg. Horloge was net zo nieuw als het de fabriek had verlaten. Communicatie uitstekend met leuke uitwisseling van onze gezamenlijke interesse.

Bedankt Roel! :facepunch:

2 likes

Een heel prettige ruil/koop deal afgesloten met @ReizendeOomRoel! Beiden erg blij, top communicatie, wederzijds respect, kop koffie en een goed gesprek over horloges uiteraard! Aanrader!! Bedankt Roel en sowieso graag tot de volgende keer.

1 like

Reizende Oom Roel is duidelijk een (bereisd) man van de wereld; prima communicatie, snelle verzending en alles keurig netjes ingepakt. Een aanbeveling dus, voor @ReizendeOomRoel ! :+1:

1 like

Fijne ervaring gehad met Roel, communicatie ging prettig en voelde vertrouwd. Zaken werden adequaat opgepakt en conform afspraak opgevolgd. Aanrader!

1 like

Horloge gekocht bij @ReizendeOomRoel en alles perfect verlopen: snel, goed verpakt en horloge is als omschreven :+1:

1 like

Zoals het moet: snel, duidelijk en makkelijk! Een AANRADER dus :wink:

1 like

Leuk horloge overgenomen van @ReizendeOomRoel. Eigenlijk moest ik inkrimpen
maar hij had zoiets leuks te koop

Leuke, goede en snelle communicatie en afhandeling!!

:star::star::star::star::star:

1 like

Steeds meer raak ik af van mijn credo: 1 pols, 1 horloge. Een leuk horloge van ROR kon ik niet laten voorbijgaan. Uitstekende communicatie en vlotte verzending!

Mooi horloge overgenomen van Roel
Dhl had er wel wat langer werk mee om het te bezorgen dachten eerst dat het kwijt was
Maar Roel en ik zelf zaten er bovenop dus na paar dagen toch goed gekomen en bezorgd
Bij mij nog wat onduidelijkheid over de kwaliteit
Volgens Roel is dat van deze beter komt van dealer op foto ook te zien die Roel stuurde
Prachtig horloge
Factuurtje komt nog met de mail komt goed
Fijn zaken gedaan te hebben Roel :+1:t3::+1:t3:

1 like

Nog even update
De factuur heb ik ontvangen top :+1:t3::+1:t3:
En horloge is zoals Roel zei en daadwerkelijk
Dealer top
Dank je voor de snelle reactie
Was zeer zeker fijn zaken doen top :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Breitling goodie gekocht van @ReizendeOomRoel

Goede prijs , perfecte levering
Kan hem alleen maar aanraden
Nogmaals merciekes
Tot de volgende

1 like

Heel goeie ervaring gehad met een aankoop van @ReizendeOomRoel! Correcte communicatie en snelle deal en verzending.

Ook hele goeie ondersteuning wanneer PostNL even compleet in de mist ging, met een oprecht gedeelde bezorgdheid. Ronduit 5 sterren!

1 like

Fijne communicatie met @ReizendeOomRoel , g-shock overgenomen voor mijn buurmeisje, zodra zij hem krijgt wel ff een NA, en idd, @Cobretti , Postnl
 :roll_eyes: :grimacing: :sleepy:, zetten ze een doosje op het hek, naast 4 honden die ervan houden om pakketjes te versnipperen, terwijl alle andere bezorgers alles in de bekende afgesproken MEGA GROOTE blauwe gesloten aanhanger met deur voor het hek zetten . Maar ja, daar kan Roel nix aan doen en het is net goed gegaan. Keurig, als gezegt nieuw horloge, nogmaals dank

2 likes

Gewoon een TOPERVARING gehad met @ReizendeOomRoel! Van begin tot eind transparant, leuk gadget gekregen, super verpakt, direct verstuurd,enz

Het is enkel aan te raden.
Bedankt!

1 like

Bedankt @Daan2 aka Hans! Ik wens je héél veel plezier met je Deep Sea :ocean: Sea Dweller “James Cameron”!