ReizendeOomRoel

Heb een horloge overgenomen van @ReizendeOomRoel. Horloge was keurig verpakt en ziet er goed uit. Vriendelijke vent en zeker een aanrader. :+1:t3:

1 like

Voor een vriend was ik op zoek naar een leuk en betaalbaar horloge. En daar kwam de advertentie van Roel voorbij.

Snel een PB gestuurd, als altijd weer prettig contact en ook weer een snelle deal kunnen sluiten: helemaal perfect @ReizendeOomRoel!

Zeer betrouwbaar en altijd fijn om zaken mee te doen!

Ps. @ReizendeOomRoel: een eventuele volgende keer doen de deal onder het genot van een biertje! :wink::beers:

1 like

Goed plan Yme! :beers:

1 like

Vandaag de proxima mm300 variant ontvangen van @ReizendeOomRoel. Supernetjes verpakt, horloge precies zoals beschreven in het contact. Snel, correct en zeer vriendelijk in het beantwoorden en reageren. Denkt zelfs mee bij aandragen toekomstige mod plannen, top.

William,

1 like

Horloge verkocht aan @ReizendeOomRoel. Prettige communicatie en snelle deal. Aanrader!

1 like

Vorige week een SPB147 overgenomen van @ReizendeOomRoel. Contact was super, vriendelijk en ook snel een deal kunnen sluiten.
Horloge was ook perfect verpakt en helemaal naar wens zoals ook te zien was op de duidelijke foto’s in zijn verkooptopic.

Bedankt!

1 like

Afgelopen week strapcode band overgenomen van @ReizendeOomRoel. Prima en vooral snel contact, gewoon zoals je hoopt dat zoiets gaat. Keurig verpakt binnen gekomen. Al met al fijne transactie.

1 like

Afgelopen week het horloge, Steeldive,binnen gekregen van Roel

Helemaal naar mijn zin , geweldig goed verpakt ,klasse !

1 like

Vandaag een mooie TT band voor mijn Tudor Prince binnen gekregen van Roel. Plezierige communicatie, keurig verpakt en snel verzonden. Voor herhaling vatbaar!

1 like

Jubilee ontvangen en beter als verwacht + zeer goed verpakt allemaal ! Ook leuk dat ik er nog extra tooltje bij kreeg ! Aanrader !

1 like

Nadat ik op de Tudor Prince Only thread over mijn tevergeefse zoektocht naar een Tudor 76213-0010 schreef (horloge is amper nog te vinden), contacteerde Roel me met de boodschap dat ik zijn nieuw exemplaar mocht overnemen. Enkele dagen later nam ik het pakje met het horloge in ontvangst, dit was uitstekend verpakt met alle nodige papieren aanwezig. De uitwisseling en afhandeling waren algemeen top en uiterst vlot. Zeer tevreden van en zeker aan te bevelen dus!

2 likes

Zondag een Tudor Black Bay Chrono reverse panda van Roel overgenomen.
Horloge zoals geadverteerd in nieuwstaat en deels nog in de stickers.
Duidelijke en snelle communicatie en een mooie deal gesloten.
Horloge gehaald en even leuk over horloges gepraat onder het genot van goede koffie.
Top ervaring :+1:

2 likes

Na wat berichten heen en weer heb ik afgesproken met Roel voor de aankoop van een zeer mooie DateJust 41, prettig zaken gedaan. Heeft iets langer geduurd maar dat “mocht de pret niet drukken” :wink: Betrouwbaar forum lid en alles zoals omschreven, betrouwbaar forum lid @ReizendeOomRoel erg blij met de aankoop.

Grt. Ralph

2 likes

Sub overgenomen van Roel.

Fijne deal en goed contact.
Aanrader.

1 like

Na prima online contact vandaag de addiesdive “62 mas” opgehaald bij @ReizendeOomRoel.

Prima ontvangen en onder het genot van een lekkere bak koffie nog wat over horloges gesproken.

Aanrader!

1 like

Een NH35 “yachtmaster” Case van @ReizendeOomRoel gekocht. Snel, prettig en duidelijk contact gehad.
Alles is goed verpakt en snel verzonden, echt een aanrader!

Bedankt Roel!

1 like

Een compleet, in verpakking, nieuwe Proxima Scubamaster met PT-5000 tikker gekocht van @ReizendeOomRoel.

Lekkere vlotte communicatie, deal snel gesloten en het pakketje net zo snel ontvangen. Bomproef ingepakt. Aanrader dus!

1 like

Vlotte deal met @ReizendeOomRoel gemaakt. Goede verzending en uiterst vriendelijke communicatie al ging het om een deal van twee tientjes. Tot de volgende! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Kopen bij @ReizendeOomRoel is zo safe als de Bank van Engeland Heldere communicatie, wat hij belooft doet hij, de verzending was helemaal in orde en het horloge is conform de beschrijving.
Dik tevreden!

1 like

Vandaag de witte tsuyosa binnengekregen van @ReizendeOomRoel. Snelle deal en nog sneller verzonden. Top. Goede ervaring zou zo weer wat van hem kopen.

1 like